tufako

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

tufako a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. 123
  2. Köszönöm ezt az értelmes választ is. Megjegyzem, hogy nem vagyok TV-függő, tehát nem halok meg nélküle, ezért is vagyok ilyen ráérős. Valóban a telefonos vagy online bejelentés a nyerő a továbbiakban, eddig nem fordult még elő amúgy az ügyfélszolgálaton sem olyasmi, hogy a szemembe hazudtak volna, de hát ez van, haladni kell a korral. Szerkesztés: Bocs, nem vagyok itt rutinos, ez a válasz értelemszerűen Roli82-nek ment, ha egy mód lenne rá, tisztelettel kérem megkövezésem és leköpésem elhalasztását egy kis időre.
  3. Köszönöm az értelmes választ, üde színfolt a gúnyolódások és fikázások mellett. Visszamentem pár nap múlva, kiderült, hogy az ügyfélszolgálatos nem méltóztatta rögzíteni a hibát, Ekkor a hiba újra rögzítve lett, és a hetvenkét óra leteltével most már az 1412 számon érdeklődtem. A második hibabejelentést látták a rendszerben, és azt is, hogy ez törölve lett. Sajnos telepatikus képességeim hiányos volta miatt ezt nem vettem észre. A bejelentést újra megtettem, és várom a csodát, de lassan kezdek kételkedni benne, katolikus neveltetésem ellenére.
  4. Beltéri egységem meghibásodott, amit be is jelentettem a T-home kirendeltségen. Ennek ellenére lassan két hete még csak nem is értesítenek. Kérdés, ilyen esetben mennyi idő múlva lehet felmondani a szerződést? Ugyanis fizetek egy szolgáltatásért, amit mégsem tudok igénybe venni, ha tévét szeretnék nézni, akkor kénytelen leszek szolgáltatót váltani.