BergerI

Tag
  • Tartalmak

    15
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

BergerI a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Na persze...Nem jött SMS. Tehát időpontot sem lehet vele foglalni....Érdemes sorban állni vele? Lesz ebből még működő SIM?
  2. Hello @teherwagon „de eddig mindenkinek az volt a gondja, hogy nem gondolta, hogy ha mindenhol megadja a számát, vásárláshoz, játékokhoz, klubokhoz össze-vissza regisztrál, akkor keresni is fogják” Nem az a baj, hogy keresnek, hanem, hogy név szerint. Nem regisztráltam sehová, ezek csak egyszerű hívások, érdeklődések, megrendelések voltak. Sosem adtam meg a nevemet, címemet. Ha vásároltam, akkor utánvéttel kp-val. Az adatkezelésben is benne van, hogy nem kereshetnek reklámokkal. De még is megszerzik az adatokat. Persze tudom hogyan, mert bizony ott van az a rés, és mind a 3 szolgáltatónál…Sajnos ezek szerint a feltöltős „védelemnek” is vége van…. A másik link működik, foglaltam időpontot, de ezt a számot kellett megadnom, hogy értesítsenek. Kíváncsi vagyok, fognak-e SMS-t küldeni, hogy van időpontom, ha semmi más nem működött ezzel a kártyával.
  3. Rákattintottam, de "Az időpont módosítása csak a Telekom alkalmazásban lehetséges!" jön fel
  4. Hello @teherwagon „a számkiadás botorság, nem a Tétől szerzik meg a számod, és egyébként sem számít, kinek a nevén van, ha számodra kellemetlen, hogy azon keresnek,” Az, hogy a szolgáltatótól szerzik meg az adatokat nem botorság. 15 évig dolgoztam az egyik szolgáltatónál, vannak rések a pajzson…:) A másik, hogy nem az zavar, hogy felhívnak, hanem az, hogy az adataimat tudják. Ha nem a nevemen van, akkor hívogathatnak. Egyébként nem ezzel a feltöltő kártyával van a hívogatós probléma, hanem az előfizetésesemmel, ami meg titkosított is. Azért kezdtem használni bizonyos cégek, üzletek, megrendelések, érdeklődések hívására ezt a feltöltőset.
  5. Hogy lehet időpontot foglalni? Most már tényleg kíváncsi vagyok ennek a számnak a történetére!
  6. Ez nem tetszik nekem ebben az egészben, hogy beszélnek minden féle értesítésről aktiválási lehetőségről, de a lényeg, hogy csak be kell mennem, sorban állnom, időt pazarolnom, arra, amit már kifizettem, azért, hogy utána ezzel a számmal kapcsolatban is szabadon adják-vegyék az adataimat...
  7. Itt valami nagyon nem frankó...Értesítő SMS-t nem kaptam, IVR hívás nem jött, T-pontból sem hívtak. De ami a legfurább, a fent megadott linken beírtam a számomat, a nem vagyok robot kódot, majd feljött a beviteli ablak, amibe az SMS-ben kapott 5 jegyű kódot kellene beírni...de SMS nem jött. A másik, hogy a lapon ez van kint: "Add meg a hívószámodhoz tartozó előfizetői adataidat, hogy SIM-kártyádat 2017. június 30. után is használhasd!" De akkor az enyém hogy hogy már 2 hete nem működik? Létezik egy még feketébb lista?
  8. Értettem én mindent, pont azért nem tetszik. A Telekommal nem is lenne semmi bajom. Azért úgy lett volna illő, hogy olyan felületen hirdetik ezt meg, ahonnan valóban értesül az ember (nem egy automata mondja be, hogy küldött SMS-t, amikor meg nem is), és adtak volna választási lehetőséget. Gyere be egy T-pontra, mert regisztrálni kell, ha nem akarsz regisztrálni add le a SIM-et, aztán megkapod az összeget, ami rajta van...
  9. Nem kell számítanom rá, mert eleve jobb. A pirosnál működik, ezeknél nem....
  10. Azt olvastam, hogy a piros cég nem nyilatkozott még ebben. Egyébként nincs is értelme ennek, totális kontrolnak. Nyílván nem fogják rendszeresen behívni a tulajdonosokat egyeztetésre. Most egyszer egyeztetnek, aztán meg továbbra is adják-veszik ezeket a kártyákat. Tehát ugyan úgy nem lehet tudni, hogy éppen kinél van a kártya...
  11. Akkor jól gondoltam. Minden feltöltő kártyást behívnak. Nem adtam meg sehol az előfizetős számomat. Nem túl sok pénzért meg tudják szerezni az adatokat. Ezért nem akarom a nevemre írni a feltöltőst. Így marad a piros cég feltöltős kártyája, az működik....
  12. De egy feltöltő kártyánál, honnan tudja, hogy már nem az eredeti tulajdonosnál van? Ezek szerint, minden feltöltő kártyásnál eljátsszák ezt? Azért nem akarom a nevemre írni egyébként, mert az előfizetéses számom, ami elvileg titkosított (tudakozó nem adja ki) már közkézen forog, és naponta hívogatnak nevemen szólítva "ajánlatokkal" mindenféle cégek, aki azt mondják, hogy nyilvános adatbázisból van meg a számom...
  13. Szia @teherwagon, Meg van mi a hiba....ezek az alacsony zsenialitásúak letiltották a SIM kártyát, mert szerintük nem ez enyém, és be kell mennem adat egyeztetésre. Azt mondja az automata, hogy küldtek felszólító SMS-t, persze nem...Ha nem akarok bemenni, akkor visszaadják a 4700 forintomat? A telefont a feltöltő kártyával együtt vettem, ami már működött, az előző tulajdonosától.
  14. Szia @teherwagon, Híváskor az "ebben a irányban hívást nem kezdeményezhet" hangzik, ha engem hívnak, akkor pedig a "az előfizető jelenleg nem fogad hívásokat". Feltöltéskor pedig azt írja ki a pénztárgép, hogy szám hiba. A telefon kártya független, és a másik két szolgáltató kártyája működik benne.
  15. Tisztelt T-Mobile, A Domino feltöltő kártyámon 4000 Ft van, amit 2017 októberéig használhatok fel. De hívást nem tudok indítani, felhívni nem tudnak, és az egyenlegre sem tudok pluszban tölteni. Mi lehet a gond? Üdvözlettel B.István