Nekem már majdnem lejárt a hűségidőm, amikor pont karácsony előtt egy ügyintéző azzal jött, hogy nem vettem át a csomagomhoz járó mobiltelefont. Amikor megkérdeztem, hogy ez mennyibe fog nekem kerülni, biztosított, hogy teljesen ingyenes. 2 hónap múlva amikor azt hittem véget ért a hűségidőm, azt hittem rosszul hallok, amikor a kolleganője felvilágosított, hogy a készülék átvételétől számítva újraindult a 2 éves hűségidőm...És pont egy olyan csomagban, amit már örültem, hogy véget ért, hiszen feleannyira sem tudtam kihasználni a szolgáltatást, mint amit havonta fizettem. 1 év múlva újra elhittem egy másik ügyintézőnek, hogy kevesebb lesz a költségem, ha egy másik csomagba belépek.Kaptam 1 mobilinternetet (3 éve le van tiltva a telefonomról a net, és asztali számítógépem van). És kaptam még itthoni telefont is, amikor pont egy olyan csomagban voltam, ahol bármeddig beszélhettem mobilon bármikor elvileg " ingyenesen" (havi 16.000 Ft-ért, ami először még 9.900 Ft volt...).A mobilinternetet azóta sem vettem ki a dobozból, az itthoni telefon valahol a szekrényem legmélyén), a mobilon nem tudok letelefonálni 16.000 Ft-ot,a havonta nemhogy kevesebbet, de 3.000 Ft-tal többet fizetek, és jövőre februárban remélem lejár a hűségidőm...Persze tudom, hogy előbb el kellett volna olvasnom a szerződést, de hát ezt csak pár nappal később kaptam meg e-mailben ...