helibia

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

helibia a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ez elég egyértelműnek tűnik, és valószinűsíthetően ez lehet az ok. Az viszont, hogy egy büdös szó közleményben sem értesítik az előfizetőket, elég slendrián hozzáállást jelent. Felteszem Németországban kissé másképp kezeli ezt a kérdést a Telekom. Igaz ott nincs NMHH, vagy nem azért müködik, hogy kicsesszen az előfizetőkkel. Ezt a bizonyos versenysemlegességet úgy is kezelhette volna, hogy a többi tartalom szolgáltató ugyanolyan feltételekkel lett volna elérhető. De persze Magyarországon vagyunk.
  2. Hello Tehervagon! A válaszod sajnos több pontban nem stimmel. Az otthoni HBO előfizetők regisztráció után 3 különböző készüléken használhatják az HBOGO, anélkül hogy külön film opciót kéne megrendelniük. Ez egy. A másik, hogy vagy egy éve nézem a vonaton, meg erre arra az HBOGO-t, wifi nélkül úgy, hogy az adatforgalmat ez mostanáig nem érintette. Nálam semmi nem változott, legfeljebb a Telekomnál, de erről semmilyen információt nem küldtek, csak azt vettem észre, hogy szinte egy film felfalta a teljes havi adatkeretemet, én úgy kb. 10 napja vettem észre. Szóval a hiba nem az én készülékemben van.
  3. Lehet, hogy már 1-2 hete így van, de én csak tegnap vettem észre, hogy az HBOGO teljes mértékben elfogyasztotta a havi adatkeretemet, aztán a pluszban vásárolt 1 GB-ot is, miközben mindezidáig úgy tudtam -és úgy is működött- hogy az HBOGO nem érinti az adatforgalmat. Mi történt és hogy lesz ezután?