Nincs baj ezzel.
Amivel baj van az a tájékoztatás, és az aktiválás körülményessége. Nem baj ha kód küldéssel megy, de online mért nem lehet vagy az automata központban, vagy személyesen?
Legyen nagy betűkkel kiírva a weboldalon, hogy Külföldön használná -> Link. Aktiválná? Felsorolva a lehetőségek. Nem nagy kaland. Már maga az infó megfelelő megjelenítése sem gond, mert a leírás is létezik csak egy linket kéne odatenni. Persze írtam nekik, de gondolom ha lesz válasz akkor majd megvizsgálják, és nem lesz belőle semmi. Na ez a probléma nem a Kód
A gyerek meg bódog, hogy megy a Vájber, meg felhívtuk, nagy a bóldogság...
Ez kb olyan mint mikor 5-6 éve külföldön az asszony telefonja használhatatlan lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy mert elérte a limitet. Miféle limitet hiszen előfizetős vagyok. Azt mondja 19500. Hát mondom okés de a Lányunk kórházban van tojok az egyenlegre. Azt mondja csak akkor lehet használni tovább ha személyesen befáradok egy üzletbe és rendezem illetve előre túlfizetem készpénzzel vagy BK -val. Ekkor kértem hogy mesélje már el hogy legközelebb hol található ilyen bolt? Laza 1000 km -re a határtól. Mondom átutalás vagy bármi? ÁÁ az nem működik csak személyesen... Na summa summárum nem tudták megoldani. Itthon is 2 napig tartott míg aktiválták, hiába mentem be személyesen. Senki nem tudta mit kéne és hova befizetni mikor már a levegőben lógó egyenlegem elérte a 60k -t akkor felhívtak a központból, hogy de mért fizetem be? Mért nem arra a számra ami ki van kapcsolva. Ekkor csillant fel az értelem a nő szemében 5 perc alatt megoldottuk. Mert hogy az előfizetői számlámra érkeztették be a pénzt a számhoz tartozó számla helyett. Mert hogy új szabály volt akkor, és senki nem értette, és nem tudta mi van. Későbbi panaszomra csak egy sajnálkozó kezeiket mosó semmi jött, ők márpedig nem hibásak én voltam aki nem tájékozódott, ott mindenki tökéletesen tette a dolgát.