Vaka Pál

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Vaka Pál a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Kipróbáltam. Semmi hasonlót nem találtam a Dominó kártyához. A Webes felületen sincsen semmi hasonló. Csak ilyen olyan plusz díjért bekapcsolható opciók.
  2. Kintről természetesen egy gyerek magától nem fogja tudni megcsinálni. Ha csak az adott telefonon lehet megcsinálni akkor eben guba, hogy kód vagy ez. Természetesen az én nevemen van szóval mindent tudok, de ilyet vagy hasonlót még véletlenül sem találtam. Ha el van dugva vagy körülményesen elérhető akkor kb annyira hasznos mintha nem lenne. Ha köszönsz de halkan és nem hallják, akkor olyan mintha nem köszönnél, és senkit nem érdekel hogy köszöntél csak halkan.
  3. Nincs baj ezzel. Amivel baj van az a tájékoztatás, és az aktiválás körülményessége. Nem baj ha kód küldéssel megy, de online mért nem lehet vagy az automata központban, vagy személyesen? Legyen nagy betűkkel kiírva a weboldalon, hogy Külföldön használná -> Link. Aktiválná? Felsorolva a lehetőségek. Nem nagy kaland. Már maga az infó megfelelő megjelenítése sem gond, mert a leírás is létezik csak egy linket kéne odatenni. Persze írtam nekik, de gondolom ha lesz válasz akkor majd megvizsgálják, és nem lesz belőle semmi. Na ez a probléma nem a Kód A gyerek meg bódog, hogy megy a Vájber, meg felhívtuk, nagy a bóldogság... Ez kb olyan mint mikor 5-6 éve külföldön az asszony telefonja használhatatlan lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy mert elérte a limitet. Miféle limitet hiszen előfizetős vagyok. Azt mondja 19500. Hát mondom okés de a Lányunk kórházban van tojok az egyenlegre. Azt mondja csak akkor lehet használni tovább ha személyesen befáradok egy üzletbe és rendezem illetve előre túlfizetem készpénzzel vagy BK -val. Ekkor kértem hogy mesélje már el hogy legközelebb hol található ilyen bolt? Laza 1000 km -re a határtól. Mondom átutalás vagy bármi? ÁÁ az nem működik csak személyesen... Na summa summárum nem tudták megoldani. Itthon is 2 napig tartott míg aktiválták, hiába mentem be személyesen. Senki nem tudta mit kéne és hova befizetni mikor már a levegőben lógó egyenlegem elérte a 60k -t akkor felhívtak a központból, hogy de mért fizetem be? Mért nem arra a számra ami ki van kapcsolva. Ekkor csillant fel az értelem a nő szemében 5 perc alatt megoldottuk. Mert hogy az előfizetői számlámra érkeztették be a pénzt a számhoz tartozó számla helyett. Mert hogy új szabály volt akkor, és senki nem értette, és nem tudta mi van. Későbbi panaszomra csak egy sajnálkozó kezeiket mosó semmi jött, ők márpedig nem hibásak én voltam aki nem tájékozódott, ott mindenki tökéletesen tette a dolgát.
  4. A tanerő még annyira sem ért a telefonokhoz. Balfékek. Osztálytársat felhívva működött a dolog, csak egyikük sem tudta megcsinálni. Minden áron SMS -t akartak küldeni. Hiába mondtam hogy hívás... Hát sz@arul működik mint minden a Telekomnál.
  5. Szia. Igen közben elmentem és volt egy kis harc amíg a hölgy megértette mit akarok és mi a probléma, mert az automata központba akart küldeni minden áron 10 perc kvázi vitatkozással. Majd a kollégája meghallotta és 20 sec alatt beállította és kész. Nem tudom miért ilyen körülményes ez...
  6. Szia. Köszönöm, de sajnos egyik helyen sincs rá lehetőség.
  7. Üdv. Miután az ügyfélszolgálat 2x is sikeresen félretájékoztatott (személyesen és telefonon is) mi szerint semmi (a semmi ugye pontosan azt jelenti hogy még kódot sem kell küldeni) teendő nincs akkor ha külföldön is használni szeretné a fiam a telefont, így a fiamat sikerült kiküldeni úgy dominó kártyás telefonnal külföldre hogy a roming pedig nincs aktiválva (Mért kell aktiválni???? Azt hittem a 21 században élünk. Én kérek elnézést hogy feltételeztem a használhatóságot. Annál is inkább mivel roming közben olcsóbb a használat mint belföldön ami szintén vicc kategória. ) Ez a TOP fontosságú információ miszerint kódokat kell küldözgetni, meg véletlenül sincsen kiemelve hanem el van rejtve a GYIK alatt amihez csak gratulálni tudok. Amit csak a Google keresőjével lehet megtalálni. Meg pár másik fórumot ahol ugyan ilyen problémával állnak tanácstalanul az emberek. Illetve az a remek információ hogy valami minimális egyenlegnek kell lennie ami valahol el van dugva a weboldalon nehogy megtalálja az ember. Sem az önök sem a google keresője nem találta meg. Bár ezt gondolom természetes. Így ez az információ egy X. 10.000 vagy 50.000 esetleg 100.000 ft minimális egyenleg szükséges? Ki tudja? Szóval azon kívül hogy tudok neki sms -t küldeni milyen módon lehet ezt távolról megoldani, az nem opció hogy beüsse a kódot *104# kódot mert gyerek, össze vissza fogja nyomogatni. Megtörtént az SMS küldés de se azt nem tudom hogy elolvasta -e se azt hogy érti -e vagy akar ezzel foglalkozni. Telefonos ügyfélszolgálaton meg csak pattog az ember ide oda az automaták között! Alternatívák köszönöm nem érdekelnek hogy a tanár állítsa be meg ez meg az. Itthonról hogyan tudom én megtenni?