Sziasztok! Sajnos en is igy jartam. Weben vegzett adategyeztetesrol sikeres visszajelzest adott az oldal, majd miutan tovabbra is erkeztek a "regisztraljon" sms-ek, telefonos ugyfelszolgalaton kerdeztem ra, minden rendben-e. pozitiv volt a valasz, sikeres volt az adategyeztetes, csak a limitellenorzes zajlik meg. Napok mulva sem jott a varva vart sms a sikeres regisztraciorol, ezert szemelyes ugyfelszolgalatra vittuk be a keszuleket, hogy akkor regisztraljak ujra, nehogy gond legyen, mert egy 84 eves egyedulallo ember hasznalja, csak ezen erjuk el, le ne tiltsak. "Nem kell ujra regisztrani, van regisztralva"...- jott az ujabb pozitiv valasz. Igazolast tudnak rola adni? Sajnos nem. Ma le van tiltva a szam. Telefonalok s tartom egy oran at, mire a valasz: nincs regisztrava, nem tudnak segiteni. 1 webes, 1 telefonos es 1 szemelyes megerositest kaptam a sikeres regisztraciorol. Most megis azt mondjak, hogy sikertelen es csak szemelyesen tudnak segiteni. Miert???