Nem értek egyet a Telekom mobil ,feltöltőkártyás ügyintézéssel az adategyeztetéssel kapcsolatban. Bürokratikusan jártak el szerintem, amikor minden meglévő kedvezményt megszüntettek amikor a határidő lejárt az egyeztetéstben. Amikor is hosszabbították a határidőt , miért kellett a meglévő számmal együtt a kedvezményeket és a számhoz tartozó aktiváltakat is kivenni a dominos előfizetésből?? Miért kellett mindent megszüntetni ami a számhoz tartozott ha a számot visszakaptuk ??! Konkrétan amiért elégedetlenkedem az, hogy a meglévő előfizetéses telefonhoz hozzárendelt család-barát kedvezménybe bevont számok közül az enyémet törölték. 2017. május 15-én a neten történt adategyeztetést megcsinálva sem a sikerességről, sem a sikertelenségről nem kaptam visszajelzést. Pedig a 3. pontban fehéren-feketén leírták, hogy értesítenek! Na itt a kérdés? Kinek a lelkén szárad? Július 01-vel megszűnt a telefonom hívásának kezdeményezése és elérhetősége is. Azóta már eljártam személyesenaz ügyben. sikeres volt, de a család-barát nincs !!! Esetleg lenne mód a visszaállításra az előfizetéses telefon tulajdonosának?