Köszönöm! Egy számlafizető (egyben előfizető), max. 4 előfizetőt vonhat be, de max 1 telekom-ost.
A számhordozás folyamata díjmentes, előfizetőként üzletben kell kezdeményezni kérelem beadásával. Ha régi telefont kívánjuk használni, készülékkel kapcsolatban egyeztetni kell a jelenlegi szolgáltatóval, hogy a mobiltelefont hálózati korlátozással ellátták vagy nem , a telekom SIM-kártyával nem fog működni, csak a tiltás feloldása után. A számhordozás után SIM-kártyát csak kártyafüggetlen vagy telekomos kártyát elfogadni képes készülékkel tudjuk használni. Telekomtól kapunk SIM-kártyát. A telekom 1 napon belül benyújtja a jelenlegi szolgáltatóhoz a számhordozási kérelmet,az időpont megválasztható. A jelenlegi szolgáltató válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesít. Az igénybejelentéstől számított 2 munkanapon belül, a számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás. Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószám a mostani szolgáltatónál megszűnik, a telekomnál aktiválódik. Ekkor kell a készülékbe helyezni a telekom SIM-kártyát. Ha a jelenlegi szolgáltató elutasítja a számhordozási igényt, erről telekom SMS-ben értesít az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés. Fel kell keresni régi szolgáltatót, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatról egyeztetni kell.