Köszönöm a válaszokat. Először is nálam összesen 4 eszközön futott eddig - nem mondom, hogy zökkenő mentesen. A Telekom azért került a történetbe, mert az HBO a szolgáltatómhoz küldött aktiválásért. Az összes infó amit számonkértek rajtam mind kivétel nélkül a Telekom birtokában vannak. A Telekom oldaláról viszont a HBO GO-ra pattanok minduntalan. A tények, van HBO MAX PAK előfizetésem - ebből adódóan ha jók a megérzéseim, futja a HBO GO-ra is amennyiben regisztráltam. Utóbbi nem kétséges, mivel "bejelentkezni" be tudok hiba nélkül, ám a tartalom megnyitásakor újabb és újabb vége nincs bejelentkezési popup jelenik meg az eszközömön a tartalom helyett. Ami az értelmes dolgok miben létét illeti, nos ezt inkább magamra bíznám - mármint azoknak a kategóriáknak a megalkotását. Hogy másnak mi az, és számomra mi az piszokul nem összefésülhető. Egyszerűen a Napba tudok ugrani, ha adott egy csapnivaló szolgáltatás amiért a minőségét tekintve horribilis összeget szednek be. Vagy az ellenanyag legyen olcsóbb - jóval és akkor legalább elmondható, hogy olcsó húsnak híg a leve -, vagy a szolgáltatás legyen olyan, hogy megérje kifizetni érte azt amibe az valóban van.