T.Telekom ügyfélszolgálat
2017.10.4.- én online webshopban vásároltam egy Samsung A5 mobiltelefont. Próbáltam beregisztrálni a készüléket gyári szám alapján a Samsung honlapján a kiterjesztett garancia miatt de nem sikerült. (melléklet1) Felhívtam a 1414 telefonos ügyfélszolgálatukat ahol azt a tájékoztatást kaptam hogy a Telekom már eleve kiterjesztett garanciával hozza forgalomba a készülékeit ezért nem jártam sikerrel a Samsung honlapon.
De a jotálásijegyen csak 12 hónap garanciát vállal a Telekom. (2. melléklet)
Érdeklődnék hogy is van ez? Mert tudják szó elszáll a jótállásijegyen meg 12 hónap van leírva.
T. Telekom mi a megoldás? kicserélik a jótállási jegyet vagy félreértettem valamit.
Segítségüket előre is megköszönve.
Üdvözlettel DBA