Igen, azt hiszem eljött az idő, hogy feljelentsem az (nem)igen tisztelt Telekomot!
Nyilvánvaló, hogy képtelenek tartani a kifizetett szolgáltatást és a türelmem elfogyott.
Ha van egy hozzáértő önöknél, ( amiben már nem igazán hiszek) akkor nézzenek csak rá a ********* MT azonosító számú előfizetésem reklamációjára. Ha szeretnék tudni, hogy mennyire tudtak felidegesíteni, akkor inkább hallgassák vissza az utóbbi két hónapban történt beszélgetéseinket az ügyfélszolgálattal.
Üdv
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer személyes adatok
Kérdés
foldi
Igen, azt hiszem eljött az idő, hogy feljelentsem az (nem)igen tisztelt Telekomot!
Nyilvánvaló, hogy képtelenek tartani a kifizetett szolgáltatást és a türelmem elfogyott.
Ha van egy hozzáértő önöknél, ( amiben már nem igazán hiszek) akkor nézzenek csak rá a ********* MT azonosító számú előfizetésem reklamációjára. Ha szeretnék tudni, hogy mennyire tudtak felidegesíteni, akkor inkább hallgassák vissza az utóbbi két hónapban történt beszélgetéseinket az ügyfélszolgálattal.
Üdv
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammerszemélyes adatok
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.