Több éve van SAT TV előfizetésem, amivel teljesen meg lennék elégedve, ha nem keserítené meg folyamatosan egy roppant kellemetlen jelenség, ami abból áll, hogy az egyik boxomat következetesen, minden hónapban, elkerülhetetlenül letiltják. Ilyenkor persze ügyfélszolgálat, végigvergődés a tortúramenün, majd magyarázkodás az operátornak, 15-20 perces nyűg, minden hónapban, 3 éve.
Itt most nem megoldani szeretném a problémát (azt majd holnap, amikor megint rászánok erre negyed órát telefonon), de már nagyon nagyon szeretném tudni, hogy mi lehet mindennek az oka, és miért nem sikerül megoldani véglegesen.
Egy két szintes családi házban élek, a szüleim az alsó szinten, én a felsőn. Mindkét szinthez külön előfizetésem van, azonos néven és címen. Talán ez okozhatja a gondot, mert egyszer valamelyik illetékes ilyesmit említett, hogy a rendszer nem tud kezelni egy ilyen helyzetet. Már pedig másként nem tudjuk megoldani, a szüleim nem köthetnek külön előfizetést, mert a rendszer egy címen csak egy előfizetőt enged, és a két előfizetést sem tudjuk összevonni egy név alá, mert a rendszer egy előfizetőnek csak 3 boxot enged, nekünk pedig 4 kell. Tehát sakk-matt, 22-es csapdája.
Ha valóban ez a probléma, akkor tényleg nincs rá semmiféle megoldás? Vagy ha nem ez, akkor mi? A dolog olyan benyomást kelt, mintha a teljes ügyféladatbázison minden hónapban lefutna egy automatikus ellenőrzés, ami valamiért az ilyen "renitens", 4 TV-s családok egyik boxát valamilyen oknál fogva egyszerűen letiltja, és azt minden hónapban manuálisan újra kell aktiválni. Létezik ez?
Kérdés
Antares
Több éve van SAT TV előfizetésem, amivel teljesen meg lennék elégedve, ha nem keserítené meg folyamatosan egy roppant kellemetlen jelenség, ami abból áll, hogy az egyik boxomat következetesen, minden hónapban, elkerülhetetlenül letiltják. Ilyenkor persze ügyfélszolgálat, végigvergődés a tortúramenün, majd magyarázkodás az operátornak, 15-20 perces nyűg, minden hónapban, 3 éve.
Itt most nem megoldani szeretném a problémát (azt majd holnap, amikor megint rászánok erre negyed órát telefonon), de már nagyon nagyon szeretném tudni, hogy mi lehet mindennek az oka, és miért nem sikerül megoldani véglegesen.
Egy két szintes családi házban élek, a szüleim az alsó szinten, én a felsőn. Mindkét szinthez külön előfizetésem van, azonos néven és címen. Talán ez okozhatja a gondot, mert egyszer valamelyik illetékes ilyesmit említett, hogy a rendszer nem tud kezelni egy ilyen helyzetet. Már pedig másként nem tudjuk megoldani, a szüleim nem köthetnek külön előfizetést, mert a rendszer egy címen csak egy előfizetőt enged, és a két előfizetést sem tudjuk összevonni egy név alá, mert a rendszer egy előfizetőnek csak 3 boxot enged, nekünk pedig 4 kell. Tehát sakk-matt, 22-es csapdája.
Ha valóban ez a probléma, akkor tényleg nincs rá semmiféle megoldás? Vagy ha nem ez, akkor mi? A dolog olyan benyomást kelt, mintha a teljes ügyféladatbázison minden hónapban lefutna egy automatikus ellenőrzés, ami valamiért az ilyen "renitens", 4 TV-s családok egyik boxát valamilyen oknál fogva egyszerűen letiltja, és azt minden hónapban manuálisan újra kell aktiválni. Létezik ez?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.