Ugrás a tartalomhoz
  • 0

SAT TV kálvária


Antares

Kérdés

Több éve van SAT TV előfizetésem, amivel teljesen meg lennék elégedve, ha nem keserítené meg folyamatosan egy roppant kellemetlen jelenség, ami abból áll, hogy az egyik boxomat következetesen, minden hónapban, elkerülhetetlenül letiltják. Ilyenkor persze ügyfélszolgálat, végigvergődés a tortúramenün, majd magyarázkodás az operátornak, 15-20 perces nyűg, minden hónapban, 3 éve. 

Itt most nem megoldani szeretném a problémát (azt majd holnap, amikor megint rászánok erre negyed órát telefonon), de már nagyon nagyon szeretném tudni, hogy mi lehet mindennek az oka, és miért nem sikerül megoldani véglegesen.

Egy két szintes családi házban élek, a szüleim az alsó szinten, én a felsőn. Mindkét szinthez külön előfizetésem van, azonos néven és címen. Talán ez okozhatja a gondot, mert egyszer valamelyik illetékes ilyesmit említett, hogy a rendszer nem tud kezelni egy ilyen helyzetet. Már pedig másként nem tudjuk megoldani, a szüleim nem köthetnek külön előfizetést, mert a rendszer egy címen csak egy előfizetőt enged, és a két előfizetést sem tudjuk összevonni egy név alá, mert a rendszer egy előfizetőnek csak 3 boxot enged, nekünk pedig 4 kell. Tehát sakk-matt, 22-es csapdája.

Ha valóban ez a probléma, akkor tényleg nincs rá semmiféle megoldás? Vagy ha nem ez, akkor mi? A dolog olyan benyomást kelt, mintha a teljes ügyféladatbázison minden hónapban lefutna egy automatikus ellenőrzés, ami valamiért az ilyen "renitens", 4 TV-s családok egyik boxát valamilyen oknál fogva egyszerűen letiltja, és azt minden hónapban manuálisan újra kell aktiválni. Létezik ez?   

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3
2 órája, Antares írta:

Több éve van SAT TV előfizetésem, amivel teljesen meg lennék elégedve, ha nem keserítené meg folyamatosan egy roppant kellemetlen jelenség, ami abból áll, hogy az egyik boxomat következetesen, minden hónapban, elkerülhetetlenül letiltják. Ilyenkor persze ügyfélszolgálat, végigvergődés a tortúramenün, majd magyarázkodás az operátornak, 15-20 perces nyűg, minden hónapban, 3 éve. 

Itt most nem megoldani szeretném a problémát (azt majd holnap, amikor megint rászánok erre negyed órát telefonon), de már nagyon nagyon szeretném tudni, hogy mi lehet mindennek az oka, és miért nem sikerül megoldani véglegesen.

Egy két szintes családi házban élek, a szüleim az alsó szinten, én a felsőn. Mindkét szinthez külön előfizetésem van, azonos néven és címen. Talán ez okozhatja a gondot, mert egyszer valamelyik illetékes ilyesmit említett, hogy a rendszer nem tud kezelni egy ilyen helyzetet. Már pedig másként nem tudjuk megoldani, a szüleim nem köthetnek külön előfizetést, mert a rendszer egy címen csak egy előfizetőt enged, és a két előfizetést sem tudjuk összevonni egy név alá, mert a rendszer egy előfizetőnek csak 3 boxot enged, nekünk pedig 4 kell. Tehát sakk-matt, 22-es csapdája.

Ha valóban ez a probléma, akkor tényleg nincs rá semmiféle megoldás? Vagy ha nem ez, akkor mi? A dolog olyan benyomást kelt, mintha a teljes ügyféladatbázison minden hónapban lefutna egy automatikus ellenőrzés, ami valamiért az ilyen "renitens", 4 TV-s családok egyik boxát valamilyen oknál fogva egyszerűen letiltja, és azt minden hónapban manuálisan újra kell aktiválni. Létezik ez?   

Az a  box -ok használva van naponta? Akkor is szokott ilyen probléma ha huzamosabb ideig nincs használva a box. Ilyenkor a rtl klub-r kell kapcsolni ott hagyni vagy 10-15 percre.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Szia ApaFia, köszi a választ. Egy box van, ami viszonylag ritkán van használva, de nem ezzel szokott a gond lenni, hanem azokkal, amik folyamatosan használva vannak. Vagy a teljes hozzáférés tiltódik le, vagy csak a felvétel funkció. A legutóbb például nagyjából okt 31-én éjfélkor, ezért is gyanakszom arra, hogy itt valami rutinszerű letiltásról van szó.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...