Oravecz Zoltán Posztolva ekkor: 2019. június 14. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2019. június 14. Üdv. Nekem egy olyan problémám lenne hogy a régi internetet és kábel TV-t lecseréltük erre az új IP TV-re és internetre. 300/20-as. A problémám az vele hogy mikor be kötötték az első hónapban nagyon jó volt és semmi gond nem volt vele még ha vihar volt is akkor sem. Most kb 2 hete naponta "Elég sokszor" csinálja azt hogy megszakad az internet. Van amikor csak 15-30 másodpercre és van amikor 2-3-4 percre is és ez mint mondtan elég sokszor csinálja. Aztán szólok a Telekomnak ők felveszik a hibajelentést majd kapom sms-ben a szokásost hogy kollégáink 72 órán belül megcsinálják a hibát. Aztán alkotnak-csinálnak valamit akkor 1 max 2 napig jó és aztán kezdődik előről. Most már 4x kell szólnom ezügyben. Nem értem hogy ha valamit csinálnak 2 napig jó akkor miért nem lehet teljesen kijavítani ? De valaki árulja már el nekem konkrétan hogy mi a hiba pontosan mert senki semmit nem akar mondani és senki semmit nem mond. Először mondták hogy lehet hogy nálam van a probléma de mondtam nekik hogy ahogy a kollégáik beszerelték be üzemelték azóta nincs hozzányúlva !! Kábeleket leellenőriztem többször is hogy még véletlenül sincs megsérülve vagy kihúzódva valami csatlakozó de minden rendben !! Aztán mondtam nekik hogy akkor maximum modem hiba lehet vagy hálózati probléma. Erre jött az első SMS hogy kollégáink már dolgoznak az ügyön. Másnap reggelre jó volt aztán rá 1 napra kezdődött előről............ És azóta is csak ez van............... Valakinek esetleg valami ötlete ?? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Marko98 Posztolva: 2019. június 14. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 14. ugyan ez van velem is kompletten csak nekem 100/10es netem van de ugyan ez van amit leírtál októberbe kötötték be és azóta nincs olyan hónap hogy nem szakadna meg vagy nem menne el köpedelem... aztán meg ja kijön a szerelő nem csinál kb semmit nem értem miért nem lehet kijavítani miért kell lehúzni az embereket, de én már megfogadtam ez volt az utolsó év a thomenál jövőre biztos hogy más szolgáltató lesz az 100% mert ezt már nem lehet birni nem tudok semmivel se játszani bakker 100 megás netem van nehogy már ne tudjak normálisan akadásmentesen játszani semmivel azért ez már felháborító. van egy 130 ezres konzolom rajta tele játékkal és nem tudok egyszerűen játszani rajta mert kidobál meg úgy akad hogy semmit se lehet rajta csinálni Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Oravecz Zoltán Posztolva: 2019. június 15. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 15. Nekem kb 2 hónapja van meg ez az újfajta net és kábeltv . Mint emlitettem az első hónapban semmi gond nem volt vele ez tény de most egy jó hete folyamatosan csinálja. Egész nap melózok hazaérek fürdés és gyors kaja és mikor mi mondon játszok 1 órát vagy online nézek valami filmet.. Hát lehet vele ? Nem !! Mert megszakad a net 2 perc és megy megint de nem telik el 3-4-5 perc akad a film vagy kidobál a játék mert nincs internetkapcsolat....... Hozzáteszem 11.000 ft-ért . ! A régi sima 5 megás netem jobb volt !! Lehetett bármilyen vihar mindig volt net. Ez még jóidőben is szakadozik akkor mi lenne ha vihar lenne ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Oravecz Zoltán Posztolva: 2019. június 15. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 15. ??????????????????????????????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Marko98 Posztolva: 2019. június 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 15. vágom az én routerem is ilyenekkel van tele hgw reset megvolt? mert ezt szokták itt kérdezni meg hogy indítsd ujra a routert stb de nálam ez se segít nem értem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Oravecz Zoltán Posztolva: 2019. június 15. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 15. Direkt váltottam erre a nagyobb netre mert néha streamelek néhány játékot mert jó a feltöltési és letöltési sebessége "már amikor működik". De nem gondoltam volna hogy ennyi kín és baj lesz vele. Lehet hogy ha nem tudunk valami célszerű megoldást találnunk erre a jelenségre megkérem őket hogy kössék vissza a régi 5 mb-s netet. Azzal legalább soha semmi gondom nem volt. Akármilyen rosz idő is volt mindig volt vele net. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Marko98 Posztolva: 2019. június 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 15. hát én csak annyit tudok neked hogy jelentsd be én is bejelentettem most hátha történik valami de köpve hiszem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Oravecz Zoltán Posztolva: 2019. június 15. Szerző Jelentés Megosztás Posztolva: 2019. június 15. .......................................................................................................................... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Oravecz Zoltán
Üdv.
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a régi internetet és kábel TV-t lecseréltük erre az új IP TV-re és internetre.
300/20-as.
A problémám az vele hogy mikor be kötötték az első hónapban nagyon jó volt és semmi gond nem volt vele még ha vihar volt is akkor sem.
Most kb 2 hete naponta "Elég sokszor" csinálja azt hogy megszakad az internet.
Van amikor csak 15-30 másodpercre és van amikor 2-3-4 percre is és ez mint mondtan elég sokszor csinálja.
Aztán szólok a Telekomnak ők felveszik a hibajelentést majd kapom sms-ben a szokásost hogy kollégáink 72 órán belül megcsinálják a hibát.
Aztán alkotnak-csinálnak valamit akkor 1 max 2 napig jó és aztán kezdődik előről.
Most már 4x kell szólnom ezügyben.
Nem értem hogy ha valamit csinálnak 2 napig jó akkor miért nem lehet teljesen kijavítani ?
De valaki árulja már el nekem konkrétan hogy mi a hiba pontosan mert senki semmit nem akar mondani és senki semmit nem mond.
Először mondták hogy lehet hogy nálam van a probléma de mondtam nekik hogy ahogy a kollégáik beszerelték be üzemelték azóta nincs hozzányúlva !!
Kábeleket leellenőriztem többször is hogy még véletlenül sincs megsérülve vagy kihúzódva valami csatlakozó de minden rendben !!
Aztán mondtam nekik hogy akkor maximum modem hiba lehet vagy hálózati probléma.
Erre jött az első SMS hogy kollégáink már dolgoznak az ügyön.
Másnap reggelre jó volt aztán rá 1 napra kezdődött előről............
És azóta is csak ez van...............
Valakinek esetleg valami ötlete ??
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.