Az én történetem a következő: 2019.dec.13-án vásároltam karácsonyra egy LGUM7100PLA TV-t hűségridőre, , ezzel párhuzamosan módosítottam a meglévő előfizetésem. Sajnos a garantált kiszállítás ellenére sem érkezett meg a készülék karácsonyra, és tulajdonképpen a mai napig sem, azaz 2020.február 11-én. Annak ellenére, hogy a készülék részletét már levonták a számlámról. Többször felvettem a kapcsolatot az telefonon, e-mailben, személyesen, eleinte mondták hogy feltorlódtak a megrendelések, de nyugi küldik. Aztán volt az hogy a rendszer összeomlott, meg hibás vevőkódot kaptam, hibalistára kerültem, javítják elakadt a megrendelés stb. Írtam panaszlevelet, reklamáltam. Aztán kiderült, hogy a hibát úgy oldották meg hogy törölték a rendelést! Engem erről senki nem tájékoztatott! Ez teljesen véletlenül derült ki a legutóbbi telefonos érdeklődés alkalmával, hogy ez az eljárása az elakadt rendeléseknek. Felháborítónak tartom, hogy üljek és várjam a készüléket, fizessem a részletet, egy olyan készülékre ami rendelés törlése miatt sosem fog megérkezni! Ennél a telefonnál mondta a kedves kolléga, hogy indítsuk el újra a megrendelést, mondtam rendben. Nos, ekkor jött a feketeleves, a készülék ára 40 000 Ft-tal több lett!!!! Na ez hogy lehet? Hát mondtam, hogy én azon az áron szeretném amin megrendeltem decemberben, nem én hibáztam, sőt sok kellemetlenséget okoztak nekem. Persze a díjcsomag változtatásom sem ment át decemberben ez már csak a hab a tortán. Most intéztem el, persze abban sem vagyok biztos hogy most megtörtént. Hihetetlenül nagyot csalódtam a ebben a szolgáltatóban. Fogalmam sincs hogy mit kellene tennem még. Azért írtam ide, mert találtam a fórumban néhány hasonló esetet, és gondoltam másnak is jól jön ha elolvassa az enyémet.
Kérdés
Papp Edit
Az én történetem a következő: 2019.dec.13-án vásároltam karácsonyra egy LGUM7100PLA TV-t hűségridőre, , ezzel párhuzamosan módosítottam a meglévő előfizetésem. Sajnos a garantált kiszállítás ellenére sem érkezett meg a készülék karácsonyra, és tulajdonképpen a mai napig sem, azaz 2020.február 11-én. Annak ellenére, hogy a készülék részletét már levonták a számlámról. Többször felvettem a kapcsolatot az telefonon, e-mailben, személyesen, eleinte mondták hogy feltorlódtak a megrendelések, de nyugi küldik. Aztán volt az hogy a rendszer összeomlott, meg hibás vevőkódot kaptam, hibalistára kerültem, javítják elakadt a megrendelés stb. Írtam panaszlevelet, reklamáltam. Aztán kiderült, hogy a hibát úgy oldották meg hogy törölték a rendelést! Engem erről senki nem tájékoztatott! Ez teljesen véletlenül derült ki a legutóbbi telefonos érdeklődés alkalmával, hogy ez az eljárása az elakadt rendeléseknek. Felháborítónak tartom, hogy üljek és várjam a készüléket, fizessem a részletet, egy olyan készülékre ami rendelés törlése miatt sosem fog megérkezni! Ennél a telefonnál mondta a kedves kolléga, hogy indítsuk el újra a megrendelést, mondtam rendben. Nos, ekkor jött a feketeleves, a készülék ára 40 000 Ft-tal több lett!!!! Na ez hogy lehet? Hát mondtam, hogy én azon az áron szeretném amin megrendeltem decemberben, nem én hibáztam, sőt sok kellemetlenséget okoztak nekem. Persze a díjcsomag változtatásom sem ment át decemberben ez már csak a hab a tortán. Most intéztem el, persze abban sem vagyok biztos hogy most megtörtént. Hihetetlenül nagyot csalódtam a ebben a szolgáltatóban. Fogalmam sincs hogy mit kellene tennem még. Azért írtam ide, mert találtam a fórumban néhány hasonló esetet, és gondoltam másnak is jól jön ha elolvassa az enyémet.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.