Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Állandó hiba


Borosh

Kérdés

Tiszelt telekom!

 Kérdésem az lenne,hogy a telekom tv go havidijas szolgáltatást havidíj ellenében mikor kezdik szolgáltatni? Mert amit most csinálnak az mimden csak nem szolgáltatás. Azért is bosszant a dolog mert voltam olyan *****,hogy kifizettem a havidíjat.,amiért cserébe nem kapok szolgáltatást, sem webes sem android felületen, csak egy szép hiba üzenetet.  Ha épp működik  és elkezdek nézni egy filmet filmplusszon  pl mint az előbb is probáltam,kb 30 perc és megszakad az adás,egy szép hibaüzenettel. Ha egyszer kétszer torténe havonta nem érdekelne, de ez,hogy naponta többször,és egy rohadt filmet nem lehet megnézni. Felháborító ,hogy ezért pénzt kérnek ,amíg nem stabil a szolgáltatásuk akklr adják ingyen. Nincs az az isten,hogy mégegyszer bármilyen telefosom szolgáltatást igénybe vegyek. Remélem a havidíjat gyogyszerre költik,mert ennyi erővel kidobhattam volna az ablakon is!

Ja igen és a sablon elnézést kérünk .... dolgozjnk a hibán... stbb ***** szöveg se érdekel,már vagy 25ször olvastam,igen elhiszem hogy bénák és nem tudnak mit csinálni, csak akkor nem kéne szolgáltatast árulni!! Ez az emberek megtévesztése,és lehúzása!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...