Borosh

Állandó hiba

Kérdés

Tiszelt telekom!

 Kérdésem az lenne,hogy a telekom tv go havidijas szolgáltatást havidíj ellenében mikor kezdik szolgáltatni? Mert amit most csinálnak az mimden csak nem szolgáltatás. Azért is bosszant a dolog mert voltam olyan *****,hogy kifizettem a havidíjat.,amiért cserébe nem kapok szolgáltatást, sem webes sem android felületen, csak egy szép hiba üzenetet.  Ha épp működik  és elkezdek nézni egy filmet filmplusszon  pl mint az előbb is probáltam,kb 30 perc és megszakad az adás,egy szép hibaüzenettel. Ha egyszer kétszer torténe havonta nem érdekelne, de ez,hogy naponta többször,és egy rohadt filmet nem lehet megnézni. Felháborító ,hogy ezért pénzt kérnek ,amíg nem stabil a szolgáltatásuk akklr adják ingyen. Nincs az az isten,hogy mégegyszer bármilyen telefosom szolgáltatást igénybe vegyek. Remélem a havidíjat gyogyszerre költik,mert ennyi erővel kidobhattam volna az ablakon is!

Ja igen és a sablon elnézést kérünk .... dolgozjnk a hibán... stbb ***** szöveg se érdekel,már vagy 25ször olvastam,igen elhiszem hogy bénák és nem tudnak mit csinálni, csak akkor nem kéne szolgáltatast árulni!! Ez az emberek megtévesztése,és lehúzása!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most