kos.KARCSI

high ping Magas ping és packet loss minden nap

Kérdés

Kedves Telekom!

A probléma a múlt hónapban keződött, hiba jegyet (97682412.2) is nyitottak, majd zártak is le egyhamar, miszerint a probléma nem Önöknél van, hanem valószínűleg nálam. Aki a hálózat kiépítéséért/karbantartásáért felel a környéken se tudott mit mondani, mintsem váltsak szolgáltatót. Megtenném, látván a többiek szenvedését is, de sajnos a társasházban nincs más elérhető opció.

Elsődlegesen Counter-Strike:Global Offensive-vel játszok, méghozzá versenyszerűen tenném, de így nagy hátránnyal indulok, a fontosabb meccseket kénytelen vagyok mobilinterneten játszani, mert ott nincs ilyen probléma. Igazából mindegy mivel játszom, még a teamspeaken is megemelkedik a ping és a loss. Kíváncsiságból a sok általam látogatott szerver közül elkezdtem egyet pingelni, a tegnapi nap eredménye a csatolt képen látható.

Jól észrevehető, hogy a probléma 3-4 fele indul, és 3/4 11 fele oldódik meg. Mielőtt elkezdenének mutogatni, hogy nálam lesz a gond, felsorolom, hogy miket próbáltam már: modem újraindítás, minden csatlakozott eszközön torrent leállítása, mobilokkal wifiről lecsatlakozás, de semmi eredménye.

A további ügyintézéshez az MT azonosítóm: 860262467 (bár a hibajegyből is megtalálják az összes fontos információt és a telefonszámomat is)

Remélem történik valami az üggyel kapcsolatban, bár a többi kommentelőt olvasva megint csak az időmet csesztem el és jó néhány évet buktam az életemből az idegeskedéssel... cáfoljanak rá!

Üdvözlettel,

Karesz

 

0413_ping.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most