Ugrás a tartalomhoz
  • 0

nincs kimenő üzenet lehetősége a webmailen


Potoczki Klára

Kérdés

Új felhasználóként a webmailen szerettem volna kimenő üzenetet beállítani arra az esetre, ha nem vagyok otthon és valaki sürgős választ vár egy megkeresésére. Ez lehetséges volt a Chellóban és a Gmailen is. A 1414-es ügyfélszolgálat szerint a Telekomnál ezt csak a központi szerveren tudják beállítani, ha fölhívom őket. Mivel én naponta állítom be a kimenő üzeneteimet, ezért ez számomra nem megoldás. Ha ez valóban így van, akkor ez a Telekom webmail súlyos hiányossága, amit talán nem kerülne nagy energiába orvosolni, tekintve, hogy a Telekom minősül a vezető magyar szolgáltatónak. Remélem,  pozitív választ tudnak adni a problémára. Köszönöm. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...