Márton Posztolva ekkor: 2023. április 12. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. április 12. (szerkesztve) Kedves Telekom, Kedves Felhasználók! A problémám a következőképpen néz ki: Van egy iPhone 14 Pro telefon, ami 5G-képes (előfizetésem is támogatja, megy is), de tipikusan ahol lakom 4G-re csatlakozik. Ebben van a Fő SIM ami egy fizikai nano SIM. Van egy notebookom is, amiben van egy Fibocom L-850GL 4G modem (ez egy HP notebook, hozzávaló típus, az előre kialakított WWAN kialakításba lett beszerelve a 4G-modem). Ebben a számítógépben szintén egy fizikai nano SIM van (az előző telefonhoz tartozó MultiSIM egyébként). Mindkettő tökéletesen működik, tudok telefonálni, forgalmazni mindkettővel, de néha előfordul, hogy ha én hívok valakit, vagy engem hívnak, hogy egy olyan hangot hallok már a felvett hívás közben, mintha én hívnék valakit, aki épp nem veszi fel a telefont, tehát gyakorlatilag olyan, mintha telefonálás közben "kicsöngene" valami (beszűrődik a tárcsahang). Biztos, hogy a MultiSIM-mel kapcsolatos, mert eddig ilyen nem volt és csak bizonyos esetekben jelentkezik (ha a notebookot leválasztom a 4G hálózatról, akkor egyáltalán nem jelentkezik, ez tehát a workaround), de szerintem az lehet, hogy a VoLTE hívásba beszűrődik a notebook felé menő hívásnak a tárcsahangja, ami elég fura hiszen maga a hívásfelépítés a control plane-en megy, míg a tényleges hangtartalom meg a media plane-en de mégis hallani 😀 Tapasztalt már más valaki is hasonlót? Nekem igazából elég lenne, ha a MultiSIM-mel csak forgalmazni lehetne és nem csöngene ki, de sajnos ilyen már nincs (DuoNet), ezért MultiSIM-et kértem az előfizetésemhez. A notebook egyébként Windows 11-et futtat, az említett 4G modem egy Intel XMM 7360 LTE-A chipset.. Köszönöm előre is a segítséget, Márton Szerkesztve ekkor: 2023. április 12. Szerkesztő: Márton Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.