Abban a reményben írok ide, hogy olvassák illetékesek, akik meg tudják oldani a problémát. E héten 4. hete küszködünk -Telekomos dolgozó támogatásával-, hogy meg tudjak rendelni egy notebookot a webshopból. A kosárbahelyezésig tudunk eljutni, oda sem mindig. Ez után "hiba a kérés feldolgozása során" üzenet és kész. Több szálon is próbáltam segítségre lelni, de mindenki megállt, nem tudott megoldást. Állítólag a rendszer hibája az oka.
Én megértem, és azt hiszem nem lehet türelmetlenséggel vádolni, de most már tragikomikusnak érzem, hogy egy ekkora telekommunikációs cég nem képes egy weboldalt üzemképes állapotba hozni.
Várom a segítséget! Köszönöm!
Kérdés
q75
Tisztelt Fórumozók!
Abban a reményben írok ide, hogy olvassák illetékesek, akik meg tudják oldani a problémát. E héten 4. hete küszködünk -Telekomos dolgozó támogatásával-, hogy meg tudjak rendelni egy notebookot a webshopból. A kosárbahelyezésig tudunk eljutni, oda sem mindig. Ez után "hiba a kérés feldolgozása során" üzenet és kész. Több szálon is próbáltam segítségre lelni, de mindenki megállt, nem tudott megoldást. Állítólag a rendszer hibája az oka.
Én megértem, és azt hiszem nem lehet türelmetlenséggel vádolni, de most már tragikomikusnak érzem, hogy egy ekkora telekommunikációs cég nem képes egy weboldalt üzemképes állapotba hozni.
Várom a segítséget! Köszönöm!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.