q75

Nem lehet notebookot online rendelni hetek óta. Miért?

Kérdés

Tisztelt Fórumozók!

Abban a reményben írok ide, hogy olvassák illetékesek, akik meg tudják oldani a problémát. E héten 4. hete küszködünk -Telekomos dolgozó támogatásával-, hogy meg tudjak rendelni egy notebookot a webshopból. A kosárbahelyezésig tudunk eljutni, oda sem mindig. Ez után "hiba a kérés feldolgozása során" üzenet és kész. Több szálon is próbáltam segítségre lelni, de mindenki megállt, nem tudott megoldást. Állítólag a rendszer hibája az oka.
Én megértem, és azt hiszem nem lehet türelmetlenséggel vádolni, de most már tragikomikusnak érzem, hogy egy ekkora telekommunikációs cég nem képes egy weboldalt üzemképes állapotba hozni.
Várom a segítséget! Köszönöm!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Hogy teljes legyen a történet, úgy gondolom, hogy a korrektséghez hozzátartozik, hogy bár nem a webshopon keresztül, hanem az említett Telekom stáb segítségével, de végül megoldódott a problémám és meg tudtam venni a kiszemelt notebookot.
Köszönöm mindenkinek a segítséget ez úton is!
Üdv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Itt van az igénybejelentő, ez a Len. G50-70 kütyü oldaláról indítottam:

Igénybejelentő

 

De alapvetően az otthoni oldalon a laptopoknál kiválasztod/kinézed, hogy melyik készülék és konstrukció kell neked (sok most nincs, 2 kütyü érhető el, ha jól néztem), és a "Megrendelem" gombbal az igénybejelentőre jutsz.

Viszont ez csak vezetékes netes megoldásnál hasznos Neked, a mobil az másik téma, ott más a megrendelés menete. Szóval ez csak időpazarlás lesz, hacsak ténylegesen a vezetékes neted mellé nem akarsz kütyüt.

Én megvárnám, míg az ügyintéződ mond erre/arra (mármint a megrendeléses balhéra) valamit.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Szia!

Köszönöm szépen a választ! Egyfolytaban próbálom én is és egy kedves Telekomos munkatárs is, akit nem hagy nyugodni a dolog. Mára ígértek valami reakciót az említett hölgy által leadott-ezzel kapcsolatos-hibajegyre. Kicsit szkeptikus vagyok már, de remélem, hogy nincs igazam és megoldja a technikai csapat ezt a problémát. Igazából az döbbent meg, hogy az eddig "nyilatkozó" Tkom munkatársak mindegyike elakadt és azt mondta, hogy ha nem megy az ő belső rendelésre hivatott felületükről és az én webshopos felületemről sem, akkor nincs más lehetőség, nem lehet kihagyni, megkerülni ezt a csatornát és más módon rendelni. Ez a "vásárlási űrlap" , amit említettél, hol érhető el pontosabban? Megpróbálnám ezt is. :)

Köszi még1x!
Üdv!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Január óta megváltozott a mobilos webshop kinézete (talán a mögöttes működés is), gondolom emiatt van a rendelési problémád.

Új vagy meglévő előfizetéssel vennéd? Mert egyik ismerősőm hosszabbítani akart és igaz nem laptopot, hanem telefont akart venni újabbat a meglévő előfizetéséhez, és nem ment neki könnyen. Nem ismerem a pontos sztorit, de valami hasonló lehetett, mint nálad, viszont sokadig próbára ment a dolog nagy nehezen és végül megkapta a kütyüt. Szóval előbb-utóbb csak összejön (tudom gáz, hogy folyton próbálgatja az ember, de ha kell a kütyü, akkor kell és...).

 

egyébként majdnem sikerült jót írnod, de aztán nagyon mégsem.

A fórum az fórum, még nevében is, az meg természetesen normális, hogy egy érdeklődő és segítő közösség van mögötte (ez általánosságban is igaz szerintem).

Mobil témakörben a 1430 az illetékes (rendben, a 1412-ről is átkapcsolnak, ha arról van szó).

Otthoni oldalon nem feltétlen kell belépj a webshopba vagy az online felületre, ahhoz, hogy laptopot rendelj, elég egy "vásárlási űrlapot" kitöltened az ott felsorolt/kért adatok megadásával.

De a témaindító fórumkolléga itt mobil oldalon szenved a megrendelésével és a rendszerrel a leírtak szerint (kosárba tétel, elakadás a folyamatban pl.).

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Szia!

"Ez nem fórum...", csodálkozom, mert az a neve, hogy Telekom Fórum. No, de mindegy, nem ez a lényeg. Köszönöm, hogy válaszoltál! Azzal, amit írsz, mármint, hogy jelentsem hibára már próbálkoztam. Eredménye eddig semmi! Széttárt kezek, és tanácstalanság. Bízva abban, hogy megoldódik, csak annyit tudok mondani, ismételni, hogy ezzel a kérdéssel talán érdemesebb volna magasabb szinteken is foglalkozni a Telekomon belül, mert a mellett, hogy vásárlásokat veszítenek még ciki is, hogy nem tud eg ekkora cég technikai hátteret biztosítani a saját webshopjához.

Üdvözlettel!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Szia! Ez nem Fórum, hanem egy Közösségi oldal, ahol a közzöség tagjai megosztják a tapasztalataikat, és megpróbálnak segíteni egymásnak. Az illetékesek Nem Olvassák ezt az oldalt! Az álltlad jelzett hibát jelentsd be a Telekomnak 1412-es sztámán, hogy az MT azonosítóddal való belépésd után nem müködik a rendelés menü, mert elekad, ezt részletesen írd meg neki, vagy mond el a Telekomnak a4r12-es számon. Üdv.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most