Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Régebben megoldott probléma


Shuscatz

Kérdés

Régebben routing problémánk volt csúcsidőben (Körülbelül este 8-tól 11-ig). Hosszas telefonhívások után elértünk egy olyan személyt, aki rá is lát a dolgokra és nem csak a sablon "Nem nálunk van a baj" szöveget kaptuk válaszul. Kiderült, hogy valamilyen okból többször is előfordult már routing probléma. Telekom felkereste a másik felet (ez esetben Square Enix) és meg is oldották a problémát pár hét alatt.

Viszont ez a pobléma most újra kialakult, továbbá időnként pár másodpercre nincs internet (ez egész napos tartományban előfordul). A telekom által bejelentett lehetséges karbantartások nem fedik le a meg-megszakadós időszakokat.  

Nem értem miért csak a Telekomnál alakul ki ez a probléma, főleg, hogy szép lassan kezd el romlani, 3 napig route probléma nem volt, majd ismét tovább romlik. Szükséges újra többször felívni önöket és várni, hogy sorra kerüljünk az ügyintézőnél, majd remélni, hogy meg is értik mi a problémánk és nem csak elküldenek minket? Mivel ez nem csak a mi érdekünk, hiszen a fórumot olvasva nem egyedi probléma, hiába nem minden háztartásban fordul elő.

image.png

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

0 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Még nincsenek válaszok erre a kérdésre

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...