Ugrás a tartalomhoz

Szerződés Törlés


Nagy Tamás92

Ajánlott posztok

Sziasztok!

a kálváriám még folytatódik a Telekommal.

2 hét eltelt és se a szolgáltatásaim se a szerződésem se semmi nem állt vissza a visszamondás után 2 héttel. Felvettem a kapcsolatot a telekommal 2 napja és akkor egy ügyintéző végül leadott egy hibabejelentőt a leírt hibákkal és kérte a visszaállítást. Megnyugodtam mert ígérte hogy 2-3 munkanap maximum. Holnappal ez a max 3 munkanap lejár de ma beszéltem az egyik ügyintézővel és a következőt tudtam meg: 

állítólag a kollegák dolgoznak az ügyön… ( ezt már nem merem elhinni)

a pár nap amiből 2 hét lett az most kiderült hogy előfordulhat hogy 30 nap lesz ( 21.-századi informatika világában kicsit furcsálom)

a max 3 nap a hibabejelentés miatt se biztos hogy 3 mert hétfőn érdeklődjek majd… ( van egy olyan érzésem hogy akkor se fog semmi történni

Ui: ezalatt szépen azért számlázzák az új csomagokat ami tulajdonképp nem jogos ( de ezért majd külön kell szólni hogy vizsgálják felül és írják jóvá…

borzasztóan kíváncsi leszek hogy történik-e valami végül de én már a teljes bizodalmamat elvesztettem bennük…

mindenesetre ha jövőhéten nem kerül pont az ügy végére akkor megmondom hogy köszönöm szépen az egészet akkor végelszámolás ( hátha az könnyebben megy) 

és akkor felejtsük el egymást mert úgy látszik hogy a 21.-században az űrtechnológia korában hamarabb lesz a holdon mobilinternet minthogy egy szolgáltatást visszaállítsunk ( nevetséges és van valami oka amit mi halandók nem fogunk megtudni)

remélem hogy minden rendben lesz és nem kerül erre sor… 

megírom majd nektek végül mi alakult avagy mi nem…

sziasztok!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

nem-nem azért írok mert történt valami 😂

Semmi azóta se, csak közben felvilágosítottak ismerősök hogy tudjak róla hogy a törlés ez esetben elállást jelent és erre vonatkozik az uniós törvény miszerint mindenkinek tartania kell magát a 14 -naphoz! Aki nem tartja magát az csorbítja a másik jogait így büntethető érte…

szóval addig várok míg az utolsó hivatalos megmozdulásuk utáni naptól lejár a 14 nap és ennyi… utána vagy megoldják vagy lehet menni a fogyasztóvédelemhez, szeretik az ilyen eseteket ( jó kis büntiket osztogatnak) különösen hogy dokumentumokkal és számlával igazolható hogy anyagi kárt is szenvedtem emiatt ( lásd a számlázás az új csomagokkal úgy hogy nem érvényesek a díjak) egyébként az egészet elindító elállásom is bizonyítható hogy másnap közöltem, az is hogy ők elfogadták ( onnan hogy visszaérkezett az áru ketyeg a 14 nap)

azt nem tudom hogy amelyik hölgy a 30 napot mondogatta az nem volt tisztában ezzel a törvénnyel?! ( költői kérdés)

még mindig nagyon várom hogy mi lesz ennek a vége… írok amint új fejlemény van! 
szép napot nektek! 🙂

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok! 
 

a mai nappal 1-ről nem a 2-re de másfélre jutottunk 😂 hála az erőszakosságomnak kiderült hogy hiba van a rendszerben és a rendszer nem látja hogy vissza lett küldve a készülék… tehát a kollegák akik állítólag gőzerővel dolgoznak az ügyön, most tényleg dolgozhatnak 😁

a rendszer visszasztornózta a készüléket és ennyi… pár nap múlva kellett volna visszaállnia de beragadt a rendszerbe…

hát mondom ez nem igaz… ha most én nem akaratoskodok akkor mikor derült volna ez ki?! Megmondom: jövő évben mikor lejárt volna a mobil előfizetésem ami egy évvel hamarabb jár le mint az egyszerre kötött 2 éves tv-internet szolgáltatásom 😂

és ez basszus senkinek nem tűnt fel akik belenéztek 😁

szóval részbe igazam volt mikor az első posztomba azt mondtam hogy nem csinálnak semmit mert nem dobta ki a gép hogy kéne ezzel valamit csinálni 😂

Komolyra fordítva, semmilyen rendszer nem tévedhetetlen ezért kell néha gyanakodni hogy valami gebasz van… Amikor még x-100 éve mari néni csattogott át az A irodából B-be akkor nem volt ilyen gond 😁

sajnos azok az idők elmultak és azóta mindent számítógépen kell csinálni és azt hisszük hogy tévedhetetlen, pedig DE!

Le lett adva még egy hibajelentő és mostmár tényleg remèlhetőleg kijavítják a hibát és lezárják az egészet.

reméljük mostmár tényleg csak pár nap…😂

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Ma végre áttörést értem el 🥳

Egy tényleg lelkiismeretes ügyintéző felvette a kapcsolatot a háttér team-mel és egy eléggé kacskaringós módon de elintézte a dolgot! Még egy kis fájdalomdíjat is kaptam a hiba végett így elégedett vagyok 😊

köszönöm azoknak a kollegáknak akik segítettek a problémába!

A kiszemelt készülékekből egyet sikerült megrendelnem a másik folyamatban.

De legyen örök tanulság hogy mindig gyanús ha sokáig nem történik semmi…

reméljük nem kell többet írnom 🙂

szép estét nektek!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...