dokidoki Posztolva ekkor: április 7. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: április 7. (szerkesztve) Márciustól a gmailre küldött emaileim nem érkeznek meg a címzettekhez. A hibát chaten bejelentettem a Telekomnak. A műszaki szakemberek 1-2 perc után SMS-ben közölték, hogy „lezárták” a hibát. A hiba fennáll továbbra is, a „lezárás” ténylegesen azt jelkenti, nem foglalkoznak a hibával. Évtizedes, MAGENTA 1 ügyfele vagyok a Telekomnak. MT ügyfélazonosító 46412***** A dr.raczmaria@t-online.hu email címemről küldök (jelenleg sajnos csak küldenék) napi 4-5, jellemzően szöveges üzenetet gmailre, éppúgy, mint korábban, amikor hibátlanul működött a levelezésem. Nem változtattam a levelezési szokásokon, sem a mennyiségen, és sosem küldök spamnek minősíthető emailt. Továbbra is kérem a Telekom szakembereit, hárítsák el a hibát! Csatolok hibaüzeneteket. Előre is köszönöm! Bp. 2024.04.07. 2024.04.05. legutóbbi hibaüzenetek (5 hét óta minden, ami gmailre küldött, naponta kb. 4-5).docx Szerkesztve ekkor: április 8. Szerkesztő: ADMIN MT azonosítót eltávolítottam, ez egy mindenki számára elérhető oldal, visszaélhetnek vele Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.