Sziasztok! Január 5.-től új filmcsomagot (Filmvilág) kínál a szolgáltató. Még aznap megrendeltem (egész decemberben volt a beetetés , hogy újra van Cartoon). Azóta kb.8× telefonáltam, a válasz mindig hasonló: az IP tévéseknél technikai probléma miatt nem tudják bekapcsolni a szolgáltatást, de továbbítják az informatikusok felé. Hogy mikor lesz? Sajnos nem tudják. Ugyanezen ”probléma” miatt a hűségidőmet sem tudják hosszabbítani, ezért magasabb díjat számláznak. Erre elindítottak egy 30 napos kivizsgálást. Valaki másnál is történik hasonló, vagy én vagyok az egyetlen, akinél nem tudnak bekapcsolni egy + szolgáltatást? Létezik olyan probléma, amit nem tudnak hónapokon keresztül megoldani? Köszönettel
Kérdés
Raynon
Sziasztok! Január 5.-től új filmcsomagot (Filmvilág) kínál a szolgáltató. Még aznap megrendeltem (egész decemberben volt a beetetés , hogy újra van Cartoon). Azóta kb.8× telefonáltam, a válasz mindig hasonló: az IP tévéseknél technikai probléma miatt nem tudják bekapcsolni a szolgáltatást, de továbbítják az informatikusok felé. Hogy mikor lesz? Sajnos nem tudják. Ugyanezen ”probléma” miatt a hűségidőmet sem tudják hosszabbítani, ezért magasabb díjat számláznak. Erre elindítottak egy 30 napos kivizsgálást.
Valaki másnál is történik hasonló, vagy én vagyok az egyetlen, akinél nem tudnak bekapcsolni egy + szolgáltatást? Létezik olyan probléma, amit nem tudnak hónapokon keresztül megoldani? Köszönettel
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.