Január 11. óta az Xbox Series X konzolomon a ping teljesen ellehetetleníti a gaminget. Eleinte csak esténként volt gond, de most már napközben is 200 ms feletti pinget mérek, ami elfogadhatatlan egy ilyen szolgáltatástól.
A fórumot olvasva kiderült, hogy ez egy ismert probléma a Cloudflare és a DTAG között. Ennek ellenére kiküldtek egy technikust hozzám, hogy modemcserével "megoldják" a gondot. A modem cseréje végül nem történt meg, viszont a technikus közölte, hogy így a pingmérés fizetős szolgáltatás volt, amit nem is kértem.
Különösen bosszantó, hogy a probléma kezelésének színvonala itt megállt: a technikus szerint a Telekom szolgáltatása megfelelő, hiszen „van internet”. Ez rendkívül nevetséges hozzáállás.
Továbbá előzetes értesítés nélkül újraindították a modemet nap közben, mert valaki úgy gondolta, hogy az IPv6 kikapcsolása majd megoldja a helyzetet. Természetesen nem oldotta meg, de legalább az online meetingemből a munkahelyemen kiestem, mert nem számítottam rá, hogy magánakciókba kezdenek a kollégák..
Miért titkolják a nyilvánvaló problémát, amelyet más fórumtagok már részletesen dokumentáltak? Miért nem tájékoztatják a kollégákat erről, hogy ne az ügyfelek és a technikusok idejét pazarolják?
Végezetül remélem, hogy a 3,7% díjkorrekcióból származó többletbevételeket arra fordítják, hogy a szolgáltatás színvonala ne csak papíron feleljen meg a minimum elvárásoknak.
Kérdés
mightyduck
Tisztelt Telekom!
Január 11. óta az Xbox Series X konzolomon a ping teljesen ellehetetleníti a gaminget. Eleinte csak esténként volt gond, de most már napközben is 200 ms feletti pinget mérek, ami elfogadhatatlan egy ilyen szolgáltatástól.
A fórumot olvasva kiderült, hogy ez egy ismert probléma a Cloudflare és a DTAG között. Ennek ellenére kiküldtek egy technikust hozzám, hogy modemcserével "megoldják" a gondot. A modem cseréje végül nem történt meg, viszont a technikus közölte, hogy így a pingmérés fizetős szolgáltatás volt, amit nem is kértem.
Különösen bosszantó, hogy a probléma kezelésének színvonala itt megállt: a technikus szerint a Telekom szolgáltatása megfelelő, hiszen „van internet”. Ez rendkívül nevetséges hozzáállás.
Továbbá előzetes értesítés nélkül újraindították a modemet nap közben, mert valaki úgy gondolta, hogy az IPv6 kikapcsolása majd megoldja a helyzetet. Természetesen nem oldotta meg, de legalább az online meetingemből a munkahelyemen kiestem, mert nem számítottam rá, hogy magánakciókba kezdenek a kollégák..
Miért titkolják a nyilvánvaló problémát, amelyet más fórumtagok már részletesen dokumentáltak? Miért nem tájékoztatják a kollégákat erről, hogy ne az ügyfelek és a technikusok idejét pazarolják?
Végezetül remélem, hogy a 3,7% díjkorrekcióból származó többletbevételeket arra fordítják, hogy a szolgáltatás színvonala ne csak papíron feleljen meg a minimum elvárásoknak.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.