Ugrás a tartalomhoz

Dominó adategyeztetés adatvédelmi okra hivatkozva meghiúsult.


Ajánlott posztok

Tisztelt Telekom!

Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. 

Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme?
Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válasz erre a témára...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...