Tamás22 Posztolva ekkor: 4 órája Megosztás Posztolva ekkor: 4 órája Tisztelt Telekom! Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme? Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.