Decemberben átmentem másik mobil szolgáltatóhoz, minden simán ment. Amit a T-com-tól kaptam emailt, abban az állt hogy a t-com-os fiókomba továbbra is betudok lépni a jelszavammal. (hiába hoztam létre új fiókot nincs mit hozzárendelnem a fiókhoz)
Nos nem tudok belépni, pedig a fennmaradó számlát a fiókomon keresztül szerettem volna kiegyenlíteni mint eddig. A városban pedig nincs t-pont.
Kérdés
Törölt_tag5772
Sziasztok!
Decemberben átmentem másik mobil szolgáltatóhoz, minden simán ment. Amit a T-com-tól kaptam emailt, abban az állt hogy a t-com-os fiókomba továbbra is betudok lépni a jelszavammal. (hiába hoztam létre új fiókot nincs mit hozzárendelnem a fiókhoz)
Nos nem tudok belépni, pedig a fennmaradó számlát a fiókomon keresztül szerettem volna kiegyenlíteni mint eddig. A városban pedig nincs t-pont.
megoldás?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.