Bp-ről, Esztergomba költöztem feb. 15.-én. Jó előre tájékoztattam az ügyintézőt, hogy legyen vonalas telefonom, új készüléket on-line rendeltem: Giga Duo, amit 15.-én meghozott a GLS, Kp-s kiszállítással, 12 ezer Ft.-ért, az új címre, mivel tudtam, hogy mennyi dolgom lesz a felújítással. 16.-án jött is a t-home os szerelő, bekötötte az összes új Magenta1-hez szükséges kábelt, majd az előző nap megkapott Giga Duo-t is be akarta üzemelni. Azám, csak a doboz nem volt szűz, a készülék mindkét telefonja tele volt nevekkel, és számokkal, és a végén, még nem is működött! A beköltözés, senkinek sem sima ügy, főleg, ha felújítással jár. 63 éves vagyok, egyedül, ez nekem nagy megterhelés. Amikor elmondom, leírom, chattelek az ügyfélszolgálattal, mint a papagájok, mondják, vigyem vissza, kicserélik. Esztergomba, nincs T-pont, tehát postáznom kellett, mert nem cserélnek. Közben az ügyintézéseimhez, munkások, stb, a 30-as mobilomat 3000 Ft-al kellett feltöltenem, és az is elfogyott. Közben kapok egy ***** nagy számlát, több, mint 15 ezer Ft.-ért, amikor nincs is vonalam! Az ügyintézők teljesen inkompatibilisek, csak az MT azonosítót kérik, amit nem mindig tudok megtalálni, és mindent mondanak, amit én is tudok, kivéve, mikor, és hogyan lesz telefonom. Ezt én egy óriási gyalázatnak tartok, nem is igyekeznek egy új készülékkel, hogy lecseréljék, esetleg futárral kiküldjék, még vonalam sincs, ill. van új számom is, csak éppen nem tudok telefonálni. Meddig fog ez tartani? Bocsánatkérésre már ne is számítsak! Jobb helyeken, (ahol a vevő a király), már másnap, sűrű bocsánatkérések közepette megoldották volna! Vagy az a baj, ha túl nagy lesz valami, akkor már semmi sem számít? Mégegyszer mondom: GYALÁZAT! Ma feb. 28.-a van, és sehol, semmi!
Kérdés
Törölt_tag6012
Bp-ről, Esztergomba költöztem feb. 15.-én. Jó előre tájékoztattam az ügyintézőt, hogy legyen vonalas telefonom, új készüléket on-line rendeltem: Giga Duo, amit 15.-én meghozott a GLS, Kp-s kiszállítással, 12 ezer Ft.-ért, az új címre, mivel tudtam, hogy mennyi dolgom lesz a felújítással. 16.-án jött is a t-home os szerelő, bekötötte az összes új Magenta1-hez szükséges kábelt, majd az előző nap megkapott Giga Duo-t is be akarta üzemelni. Azám, csak a doboz nem volt szűz, a készülék mindkét telefonja tele volt nevekkel, és számokkal, és a végén, még nem is működött! A beköltözés, senkinek sem sima ügy, főleg, ha felújítással jár. 63 éves vagyok, egyedül, ez nekem nagy megterhelés. Amikor elmondom, leírom, chattelek az ügyfélszolgálattal, mint a papagájok, mondják, vigyem vissza, kicserélik. Esztergomba, nincs T-pont, tehát postáznom kellett, mert nem cserélnek. Közben az ügyintézéseimhez, munkások, stb, a 30-as mobilomat 3000 Ft-al kellett feltöltenem, és az is elfogyott. Közben kapok egy ***** nagy számlát, több, mint 15 ezer Ft.-ért, amikor nincs is vonalam! Az ügyintézők teljesen inkompatibilisek, csak az MT azonosítót kérik, amit nem mindig tudok megtalálni, és mindent mondanak, amit én is tudok, kivéve, mikor, és hogyan lesz telefonom. Ezt én egy óriási gyalázatnak tartok, nem is igyekeznek egy új készülékkel, hogy lecseréljék, esetleg futárral kiküldjék, még vonalam sincs, ill. van új számom is, csak éppen nem tudok telefonálni. Meddig fog ez tartani? Bocsánatkérésre már ne is számítsak! Jobb helyeken, (ahol a vevő a király), már másnap, sűrű bocsánatkérések közepette megoldották volna! Vagy az a baj, ha túl nagy lesz valami, akkor már semmi sem számít? Mégegyszer mondom: GYALÁZAT! Ma feb. 28.-a van, és sehol, semmi!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
0 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.