Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. GZR19821213

    Mobil S

    Sziasztok! Most ma be lett aktiválva a gyereknek a Mobil S előfizetésse. Ami ugye tartalmaz 50 percet bárhová. Azt az alkalmazásban hol látom,hogy hány perce van még az 50-ből? Illetve most felhívta az egyik nagyszülőt. Látom,hogy beszélt egy percet. Ez most gondolom ilyenkor az 50 percrből kerül/került levonásra?
  3. Today
  4. De az a félelmem hogy nem fog megjavulni és a szervizben leveszik róla az üvegfóliát és oda lesz hetekig a készülék és nem tudok addig se használni. Reméltem hogy egy szoftver frissítés ezt rendbe tudja tenni esetlegesen.
  5. Rendben, megpróbálom.
  6. Kedves István! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett illetékes kollégáinktól a válasz, ami szerint a készüléket meg kell vizsgálni szervizben. Kérjük, hogy add le a hozzád legközelebbi Telekom üzletben, melynek elérhetőségével kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  7. Amugy nem oldja meg, mi is ajánlottuk a discord szerverünkön nagyon-nagyon sokáig, de peak időben ezzel is problémák vannak, másrészt az egész Cloudflare IP tartománya rengeteg szolgáltatásnál tiltva van, pl nem lehet vele belépni CoD-ba és egyéb dolgok. Ez nem reklám, de jelenleg a legjobb megoldás a Telekom problémára az FXtelekom(.org), akármennyire is próbálják minden helyen amennyire csak lehet, elrejteni ennek a szolgáltatásnak a létezését. Gondolok itt a Facebook csoportra és a fórumra. Én vagyok a fejlesztője ennek a dolognak és garantálni tudom, hogy hatásos, mivel dinamikusan routeoljuk a forgalmat az összes szerverünk között így akár 150ms-ről 10ms-re tudjuk csökkenteni a válaszidőket a cloudflare esetén. Más szolgáltatások ennyire drasztikus változást nem mutatnak, de a tesztek alapján minden nemzetközi szolgáltatóhoz 8-20ms-t tudunk nyerni, belföldön pedig MINDEN BIX tag-hoz 2ms a válaszidő a szolgáltatásunkról. (Ellenben az MT-vel...) Ez a kép szerintem magáért beszél, mint látható az FX-BP1-es szerverünkhöz átlagban 18ms a válaszidő. Az ausztriai szerverünk pedig fej-fej mellett halad a premium CloudFlare-el. Az ausztriai popunk-nak hála a Counter Strike 2 Vienna szerverekhez gyakorlatilag 1ms a válaszidőnk és a dinamikus routing-nak hála a magyar szerverről körülbelül 8-10ms. Hamarosan bővítjük a sok felhasználó miatt a magyar szerverünket és már erősen gondolkozunk egy Német és egy Szerbiai pop-ban is. UI: Már vannak felhasználóink akik a másik legnagyobb konkurens internetszolgáltatónál vannak, és arról számoltak be, hogy igen csak sokat segít ez a dolog, ott is. (Nagy részben azért, mert kikerüljük az Arelion-t.) Üzenném még így utólag személyesen is, hogy hajrá MT és DTAG! Egyszer biztos sikerül valami normális hálózatot alkotni(külföldön is).
  8. Kedves István! Köszönjük a visszajelzésedet, melyet továbbítottunk illetékes kollégáinknak, amint választ kapunk tájékoztatunk róla! Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  9. Tegnap
  10. munkas

    Spam szűrő

    Köldtem. Kösz!
  11. Mindegyik app-ban tapasztalom a jelenséget illetve a telefon csörögni sem tud ilyenkor. Se értesítés se csengőhangot nem tud leadni. Semmilyen médiatartalmat nem tud ilyenkor lejátszani illetve a videók amikor próbálnak indulni villogva próbálkoznak majd el feketedik a videó és nem indul el.
  12. Kedves Sándor! Megérkezett munkatársunk válasza, ez alapján a készülékeden lévő szoftver a jelenlegi legfrissebb, várhatóan néhány héten belül érkezik majd újabb, ezt a gyártó fogja ütemezni. ^Erika
  13. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Köszönjük türelmedet! Megérkezett illetékes területünk válasza. Tájékoztatásuk szerint a frissítést már elfogadtuk, a gyártó fogja ütemezni hamarosan. Bízunk benne, hogy nem kell már sokat várnod rá! ^Erika
  14. Kedves István! Kérjük, segíts nekünk egy pontosítással! A videók alatt a YouTube appot érted vagy más felületen tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, töröld és telepítsd újra az appot és ezt követően ellenőrizd, hogy történt-e változás! Kérjük, jelezz vissza nekünk, várjuk válaszod! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
  15. Kedves Sándor! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig szíves türelmedet kérjük! ^Erika
  16. Telekom szakértő

    TV go telefonon nem működik

    Szia Szuri! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Kérjük, ha van rá lehetőséged, ellenőrizd asztali böngészőn keresztül is a működését! Amennyiben telefonon vagy táblagépen használod, kérjük, töröld és telepítsd újra az alkalmazást és ezt követően nézd meg, hogy tapasztalsz-e változást! Kérjük, jelezz vissza nekünk mindenképp! Együttműködésedet köszönjük! ^Erika
  17. Sziasztok! Dolgozunk az ügyön, azon vagyunk, hogy mielőbb bevezethessük a funkciót, de egyelőre még türelmeteket kérjük! Mindent megteszünk annak érdekében, hogy már ne kelljen sokat várnotok. ^Erika
  18. Kedves Filó! Itt, a fórumon belül is írhatsz nekünk privát üzenetet, vagy kereshetsz bennünket a Messenger felületén keresztül is, ezen a linken: m.me/TelekomHU Várjuk üzenetedet! ^Erika
  19. Telekom szakértő

    Redmi 14C

    Kedves János! Felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársunkkal. Amint választ kapunk, jelezzük számodra, addig türelmedet kérjük! ^Erika
  20. Utolsó hét
  21. Kedves Petra! Hová és honnan küldjék privát üzenetet? Üdv F
  22. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Májusban írja a Telekom, hogy “az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja” most július van és még semmi. Jól elcsúsztak vele, akkor ezek szerint valami nem sikerült a Telekomnál, ezért nem aktiválta még az Apple.
  23. Szia, Már végeztem gyári visszaállítást, azért nem értem az egészet, mert kb 4 napja hoztam ki a készüléket, tehát ezek alapján csak remélni tudom hogy nem hibás készüléket kaptam, árusítanak. Ha tényleg hibás lenne a készülék kicsit furcsának találnám, mert az iphone 15 plus amit önöktöl vásároltam az sem bírt többet mint 3 hónap, és az elsö két hétben már jelentkeztek hibák. A tmx-nek pedig hiába küldöm sajnos javíttatásra, mert nem a hibaelhárítás a cél, hanem a legkisebb esztétikai hiba megkeresése, a javítás elkerülése, és a garancia, jótállás megvonása, a legkisebb sérülésekre, hajszálkarcokra hivatkozva. Jelenleg nem tudom van-e lehetöség, megnézni kideríteni, hogy az én újonnan vásárolt készülékem, miért nem kap frissítéseket? Az iphone 15 plus kapcsán pedig, jelenleg a szakértöi véleményre várunk, hogy tudjuk tovább vinni az ügyet. Üdv, Sándor
  24. Szuri

    TV go telefonon nem működik

    Szia, nekem sem működik a tvgo. Bejelentkezés után újra a bejelentkezés marad semmi mást nem nyit meg vagyis nem lép be. Látszanak az adások viszont nem nyitja meg őket. Olyan mint ha be se lennék jelentkezve.
  25. Kedves Filó! Ahhoz, hogy utánajárhassunk kérdésednek, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk a pontos lakcímet! ^Petra
  26. Kedves István1996! Köszönjük, hogy jelezted felénk észrevételedet, és elnézésedet kérjük a tapasztalt kellemetlenségért! Természetesen továbbítottuk illetékesek felé, és amint megkapjuk visszajelzésüket, tájékoztatni fogunk ezen a felületen. Addig szeretnénk türelmedet kérni! ^Petra
  27. Kedves Sándor Ferenc! Elsőként azt javasoljuk, hogy a készüléken végezz el egy gyári visszaállítást, és utána próbáld meg elindítani a szoftver frissítését (mobilinternet vagy Wi-Fi hálózat legyen elérhető eszközödön). Probléma esetén a gyártóval szükséges egyeztetni. Továbbá, lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni eszközöd, ha online rendelted, amivel kapcsolatban itt találsz bővebb információt, ha esetleg szükséges. ^Petra
  28. Tsutelt Szolgáltató! Érdeklődöm, hogy Sátoraljaújhelyen mikor folytatják az optikai hálózat kiépítését. Elkezdték, majd megállt a bővítés. Nagy szükség lenne rá, mivel a ( finoman szólva ) gyenge ( vacak, néha-jó-néha-nem , esik-az-eső-és-elmegy ) minősígű szolgáltatást jó lenne használhatóre cserélni. ( köszönöm, de az "év végéig elkészül" válasz nem releváns, 2022 óta ezt hallgatom ) Tehát időpont ? Üdv FT
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...