Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves @OZZY! Köszönjük az eddigi türelmed! Műszaki munkatársaink válasza alapján azt tudjuk javasolni a probléma megoldása érdekében, hogy az érintett boxot állítsd vissza gyári alapbeállításokra, majd ezt követően a Play Áruházból próbáld meg az HBO Max alkalmazást telepíteni. A visszaállításhoz ebben a videóban találsz segítséget: Gyári visszaállítás - Telekom TV segítség - YouTube Amennyiben ezt követően is probléma lenne az alkalmazás használatával, kérjük privát üzenetben küldd meg nekünk MT ügyfélazonosítód és a box sorozatszámát, hogy kollégáink jobban meg tudják vizsgálni, mi okozza a hibát. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  3. Szia Gyuri! Amennyiben a felújítás során tudjátok rendszerezni és rejteni a kábeleket, például kábelcsatornában, ezt magatok is megtehetitek. Abban az esetben, ha Telekom szakértő helyszíni munkavégzésére van szükség, úgy - mivel nem hibáról van szó - a munkálatokhoz a díjköteles egyedi szerviz szolgáltatásunkat tudod igénybe venni, mellyel kapcsolatban ide kattintva tájékozódhatsz. ^Erika
  4. Telekom szakértő

    HBO Max - Max

    Kedves Ozzy! A kérdésed kapcsán illetékes kollégáinkkal felvettük a kapcsolatot. Amint válasz érkezett tőlük, itt meg fogjuk írni, addig türelmed kérjük! ^Zsolti
  5. Kedves @Ákos82! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsolti
  6. Budapesti 120 éves társasházban felújítás során a teljes elektromos kábelrendszer ki lesz cserélve. Szeretnénk a telekom kábeleket amik eddig nem túl dekoratívan lettek felszerelve az évek alatt elrejteni, áthelyezni. Kit kell keresni ebben a témában? Köszönöm
  7. Tegnap
  8. OZZY

    HBO Max - Max

    Android Tv szolgáltatásom és 2 STB modem eszközöm van. Android 12 alatt fut mindkettő. Az egyiken rendszer frissítés száma: 19.28 a másikon 19.33. A 19.28 alatt a HBO Max alkalmazás tökéletesen fut, a 19.33 alatt telepítést kér, amit ha elindítok, akkor kiírja, hogy az alkalmazás nem telepíthető. A gyorsítótárat már töröltem és a Google Play alatt is próbáltam. A fura az, hogy régebbi frissítés alatt tökéletesen megy, ha az "Alkalmazások" közül kiválasztom. A többi alkalmazás Netflix stb. szépen fut. Találkoztatok e már ilyen problémával.
  9. Ákos82

    Xiaomi 11 lite5g ne szoftverfrissítés

    Köszönöm.Mai nap megkapta a telefon a frissítést.
  10. Szia @Ákos82! Köszönjük a türelmedet! Meg is érkezett a válasz illetékes csoportunktól, ami szerint várhatóan 1-2 hét múlva lesz kiadva az új frissítés a gyártótól. Addig is kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  11. Szia @Ákos82! Köszönjük a megkeresésedet! Illetékes csoportunkkal felvettük a kérdésed miatt a kapcsolatot, amint válasz kapunk, tájékoztatunk róla. Kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  12. Szia @nylacika! Köszönjük a megkeresésedet! Az extra szívek gyűjtésére havonta van lehetőség a Magenta Moments menüben, a Szívegyenleg-et lenyitva (havi rendszerességgel frissülnek a kihívások). Elsőként meg kell nyitni a kihívásokat a Szívegyenlegnél, és ha teljesítve lett, akkor újra vissza kell térni a kihívásokhoz (le kell kattintani), és az akkor már sárgával jelzett, teljesített sornál látszik, ha egy kihívás teljesült. Előfordulhat, hogy egy-egy kihívás teljesítését csak később érzékeli a Magenta Moments program, így pár nap késéssel jelenhet meg, ezért kis türelmed kérjük! Weboldalunkon ide kattintva is találhatsz hozzá képekkel illusztrált segítséget. Amennyiben a fentiek szerint jártál el és még mindig nem íródtak jóvá a szívek, akkor kérjük, hogy privát üzenetben küld el a Magenta Moments-hez tartozó belépési azonosítódat, hogy a segítségedre lehessünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  13. Utolsó hét
  14. Tisztelt Telekom! Érdeklődnék,hogy az említett telefonra melyik a legújabb frissítés.Nekem:1.0.15.0 UKOEUXM van. A telefon nem talál frissítést. Már elérhető rá a:2.0.3.0 UKOEUXM Telekomnál melyik a legújabb verzió? Köszönöm!
  15. Udvozletem! Eddig turtem, de most lefott a kave… Ugynevezett Gigaeros net 1000/200 elofizetessel rendekezem, Xbox One series X-en probalnek FC25 online PvP merkozeseket jatszani, ami az ingadozo, igen gyakran extrem magas ping miatt gyakorlatilag jatszhatatlan, masodpercekre all meg a jatek, aztan “gyorsitott felvetelben” probalja utolerni magat. Ez semmilyen formaban sem okes, de finommotoros, preciz mozdulatoknal egyenesen lehetetlen helyzetbe sodor minden meccsen. Havi 11ezer Forintert ez messze nem elegseges szolgaltatas. Kerem, hogy vizsgaljak ki a problema okat es haladektalanul orvosoljak azt. koszonettel: Medve Balazs
  16. Tisztelt Admin! Eddig a Magenta Momentsben tökéletesen jóváíródtak pontjaim, miután teljesítettem a kihívásokat. A tegnapi napon az alkalmazásban befizettem szokás szerint a havi számlámat, azoban a pontok azóta sem aktiválódtak, mindig azt mutatja, hogy a kihívás nincs teljesítve. Esetleg létezik megoldás ennek orvosolására? Üdv: Lacika
  17. Kedves SzantoEri! A fenti üzenetet nem Társaságunk küldte, a jövőben érdemes a küldő számára, a linkre és a furcsa megfogalmazásra figyelni. Amennyiben kérdésed merül fel, írj nekünk bizalommal! ^Szilvi
  18. Ilyen smst kaptam ezeket lehetne 99ft ért megvenni
  19. Kedves SzantoEri! Amennyiben a fenti pontgyűjtő akcióra gondolsz, igen, csalásról van szó. Pontokat már nem gyűjthetsz, de szíveket igen, ennek részleteit megtalálod honlapunkon ezen az oldalon. ^Szilvi
  20. Ugyan ez a csalás a telekomhu.cfd ? Nincs ilyen pontbeváltás?
  21. Szia @smuttyjohnny! Jelenlegi információink szerint Gyenesdiáson az optikai hálózati átadás jóval korábban, ez év végén várható. ^Lia
  22. Az olvasottak alapján akkor, ha Gyenesdiáson végre már behúzták legalább a kábelt, de dobozok még nincsenek, jól gondolom, hogy nagyjából 3-4 éven belül már működni fog vagy ennyire ne legyek bizakodó?
  23. Telekom szakértő

    Tvgo

    Kedves @Lerchné Hajdú Ágota! Amennyiben az alkalmazás újratelepítése nem oldotta meg a problémát, érdemes ellenőrizni a rendszerfrissítéseket is, és amennyiben elérhető frissítést jelez, azt telepíteni a készülékedre. További probléma esetén, kérjük privát üzenetben keress meg minket, hogy bejelentésed továbbítani tudjuk az illetékes területünknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  24. Kedves @schmidtlaszlo! Otthoni Telekom TV szolgáltatás megléte esetén tudjuk azt biztosítani (ha rendelkezésre állnak a szükséges hálózati kapacitások), ha az egy előfizetéshez maximálisan rendelhető 3 db. set-top-box nem elegendő, ugyanarra a címre megrendelhetsz egy második internet+tv előfizetést, amihez szintén maximum + 3 boxot tudunk kapcsolni. Ebben az esetben 2 modem működne, amelyekhez összesen legfeljebb 6 db boxot lehet csatlakoztatni. Ha tv-t nem szeretnél igényelni vagy bővíteni, mi is a két épület közötti kábeles összeköttetés kiépítését vagy wifis (pl. a kínálatunkban megtalálható okoswifi csomag: Okoswifi - Telekom szolgáltatások) megoldás használatát tudjuk javasolni. A kiépítésben kérheted szakértőink segítségét a díjazás ellenében igényelhető egyedi szerviz szolgáltatásunk megrendelésével: Egyedi szerviz szolgáltatás - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások ^Zsolti
  25. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @Zsuzs! A promóció keretén belül a díjmentes SkyShowtime szolgáltatás csak meghatározott, idén bevezetett új, Mobil S, Mobil M és Mobil L díjcsomagokkal vagy otthoni Telekom TV előfizetés mellé vehető igénybe, amennyiben nem rendelkezel fizetős SkyShowtime előfizetéssel illetve a SkyShowtime-ot tartalmazó díjcsomaggal. A kedvezmény csak lakossági ügyfeleink számára érhető el. Amennyiben számodra kérdéses, hogy az ajánlatot igénybe tudod-e venni, kérjük, privát üzenetben küldd meg részünkre szerződésed adatait, hogy ellenőrizni tudjuk. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  26. Sziasztok! Az Apple-lel együttműködve dolgozunk az RCS funkció mielőbbi bevezetésén. Az RCS technológia várhatóan egy következő iOS verzió frissítéssel fog elérhetővé válni az iPhone készülékeken. Megértésetek és türelmeteket köszönjük! ^Zsolti
  27. Kedves @. ..! A Magenta 1 kedvezmények igénybevételéhez szükséges, hogy ugyanazon a néven egyaránt szerepeljenek Telekom otthoni és mobil szolgáltatások is. Ebben az esetben a feltöltős Domino előfizetésekre dupla feltöltési bónuszt biztosítunk. Erről részletesebben ezen az oldalunkon tájékozódhatsz: Magenta 1 Dominoval – Telekom lakossági szolgáltatások Amennyiben a feltételeknek már jelenleg is megfelelsz, de még nem részesülsz az extra kedvezményben, kérjük keresd munkatársainkat a 1414-en vagy a chat ügyfélszolgálatunkon (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg), ahol segítségedre lesznek a kedvezmény aktiválásában. ^Zsolti
  28. Szép napot! Amikor itthon tartózkodunk feleségemmel, mindkettőnk telefonjában Domino SIM kártya figyel. Ez a két szám összevonható egy Magenta 1 esernyő alá, vagy valami más is szükséges még a zavartalan használathoz? Köszönöm a szíves választ!
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...