Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Az elmúlt órában
  2. Sziasztok. Szerintetek mi okozza, hogy a műsorújság appal nem lehet a boxot összerendelni, mert a pin kódnál az error jelenik meg, ha pedig a qr kódot olvastatom be rossz pin üzenetet kapok.
  3. Ma
  4. Köszönöm btz! Jó éjszakát!
  5. @krisz97 Hívd a 1414-et és jelezd hogy továbbra is problémák vannak az internet szolgáltatásoddal
  6. Halihó mindenkinek, Olyan hibám lenne, hogy kb fél órán keresztül van internet után megszakad. Kialszik az access és az internet led. A mai nap folyamán mondták, hogy sikerült elhárítani a hibát, ami azt okozta, hogy egyáltalán nem volt kapcsolat. A hiba elhárítása után fél óránként megy el az internet. A router-modem a Speedport Entry 2i ZTE. Komáromi lakos vagyok. Szigetelési hibát mondtak, ami miatt nem volt internet. Gondolom központi hiba lehetett, mivel nem jöttek ki bármi nemű javítást végezni. Valaki volt már hasonló helyzetben? Bármi infó segítség lenne! Üdv.: Krisz
  7. Üdv! Meg van köszi és most már beállítottam egy saját jelszót, amit fejből is tudok, de fel is írtam, és amit nem fogok elfelejteni.
  8. Még mindig hibás???? Ha megnézzük az első postot, a dátuma február 26.! Én előtte jópár kört jártam a telekom support-tal és még mindig itt tartunk, hogy nem működik???? És ez egy vezető informatikai, telekommunikációs cég lenne? Tegnap egy másik Win10-en is próbáltam, csak azzal a különbséggel, hogy ott előtte leszedtem a régi TVGOplayert és a legújabbra frissíttettem a Firefox-ot. Na, ott egyáltalán nem megy. Minden próbálkozásra azt írja, hogy töltsem le, telepítsem! Letöltöm, telepítem és ismét kiírja, hogy töltsem le... Valamint más Folderbe teszi, mint a korábbi gépemen (ott C:/ alá települ). Ezen a másikon pedig C:/Users/xxxx/AppData/Roaming ... Szóval jól kiszúrtak a TVGO-sokkal, pedig a Magenta1 az kiemelt szolgáltatás!
  9. Igazán nincs mit
  10. Üdv @sandorne Hs nem történt jelszóváltoztatás a gyári állapotokhoz képest, akkor az eszközre ragasztott matricán megtalálhatod az adminfelület jelszavát.
  11. Az lesz, köszönöm a segítséged
  12. Sziasztok! Köszönöm, de a kérdésem tárgytalan lett. Időközben rájöttem a dologra és megoldódott a problémán. Bocsi.
  13. @SafranyFerenc86 Akkor kérd az eszköz cseréjét, hátha az megoldja a gondokat
  14. Na, túl hamar beszéltem. Még mindig ugyanúgy megszakad az internet, de annyit javult a dolog, hogy már nem minden egyes felajánlott IP cím után.
  15. @apolecsak Nem tudom, hogy mit lehet konfigurálni a vásárolt eszközön, mivel nem ismerem, de ha DSL szinkron van, akkor a megfelelő PPPOE felhasználónév és jelszó párossal működnie kéne.
  16. sagemcom

    Megoldódott nálam is úgy néz ki. Kicserélték routert és megszűnt a hiba.
  17. Esetleg konfigot nem kaphatnek?
  18. Rendben. Ha nem kötelező elsőkörben kreditet venni vagy bankkártya adatokat megadni, akkor kipróbálom.
  19. A StuntCalls szerintem az kipróbálható. Az is leáll a Gigaset.net-tel együtt. Viszont érdekes módon a CallingCredit - amit most szintén kipróbáltam - nem állt le (bár a beállításaikban semmi különbség nem látható).
  20. Értem. Sajnos akkor ilyen készülék hiányában nem tudom kipróbálni. Azt hittem valami általános VOIP szolgáltató, de akkor gondolom ez csak Gigasettel használható szolgáltatás(?)
  21. @SafranyFerenc86 Rendben. Reméljük a legjobbakat.
  22. @apolecsak Felesleges volt venni, ingyen vitt volna a Telekom egy másik HGW-t.
  23. Köszi a tanácsot, lereseteltem a hgw-t. Most az alap egy órás lejárati időt meghagytam az IP címeknek, egyelőre jónak tűnik, de majd figyelem még.
  24. Sziasztok, pár hónapja észrevettem, hogy szakadozik a netkapcsolatunk. Akkor még 100/10 szolgáltatásunk volt, ?????? modemmel Általánosságban a kapcsolat hozta a sebességi mutatókat, de naponta többször másodpercekre, néha percekre is elérhetetlen volt a net. Elkezdtem pingelni külső IP címeket, és jobb napokon 1-3% elvesztett csomag volt; WIFI-n és LAN-on is nagyjából hasonló értékekkel. Pár hete csomagot váltottunk (500/22), remélve hogy az új modem megoldja a problémát. A Sagemcom F@st3686 sem változtatott az alapproblémán. A legdurvább az volt, amikor egy éjszakán 14% veszteséget mértem közvetlenül a modemhez kötött laptopon. Egy hete bejelentettem a hibát; kijött egy kedves, szolgálatkész fiatalember, és az oszloptól a modemig lecserélte az összes bejövő kábelcsatlakozást. Annyi változott, hogy most kb. 0,5-1% között mozog a pingelés közben elvesztett csomagok aránya (LAN-on kb. feleannyi, de messze nem nulla) Kérdéseim: - mennyi az elfogadható ping veszteség? - szeretnék stabilabb netet (létezik atomstabil kapcsolat nulla veszteséggel?); mit tehetek? a válaszokat köszönöm szépen előre is!
  25. Ez nálam is így van, szerintem ez még valamilyen hiba lehet...
  26. Az egyik a StuntCalls. Ez egy kedvező percdíjas szolgáltató, de ennek a leállása a kisebb gond, mert ezt ritkán használjuk. A másik a Gigaset.net. A Gigaset IP készülékeknek van egy-egy saját belső hívószáma és két Gigagaset készülék között - meglévő Interneten -díjmentesen lehet beszélgetni kiváló minőségben a Gigaset.net révén. Az ország különböző pontján élő/dolgozó családtagokkal (mindegyiknek van Gigaset IP készüléke) így kommunikálunk lakásból. Ennek a leállása a nagyobb gond számomra. A családtagoknál, akik kábelszolgáltatónál, fix IP címen vannak, a probléma nem jelentkezik
  1. További aktivitások betöltése