Bodó

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Bodó posztolt


  1. 2017. december 18-án az alábbi levelet kaptam: 

    "Tisztelt ugyfelunk!

    Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is.

    A szamlat nem fizettek meg.

    Folyoszamla : 101463129

    Szamla sorszama : 5371014631290029

    Fizetesi hatarido : 19/12/2017

    Statusz : Befizetesre var

    Fizetendo: 1.315 Ft

    Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az előfizetes velunk automatikusan kikapcsol

    Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan

    Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez

    Befizetem

    udvozlettel,
    Telekom"

    A "befizetem" linkre klikkelve a számítógép figyelmeztetett, hogy csalás gyanúja merül fel, így természetesen nem fizettem.  A "számlaértesítőn" feltüntetett számok sem valóságosak.