Bodó

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bodó a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszönöm a gyors választ!
  2. 2017. december 18-án az alábbi levelet kaptam: "Tisztelt ugyfelunk! Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is. A szamlat nem fizettek meg. Folyoszamla : 101463129 Szamla sorszama : 5371014631290029 Fizetesi hatarido : 19/12/2017 Statusz : Befizetesre var Fizetendo: 1.315 Ft Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az előfizetes velunk automatikusan kikapcsol Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez Befizetem udvozlettel, Telekom" A "befizetem" linkre klikkelve a számítógép figyelmeztetett, hogy csalás gyanúja merül fel, így természetesen nem fizettem. A "számlaértesítőn" feltüntetett számok sem valóságosak.