Bodó

Csalási kísérlet

Kérdés

2017. december 18-án az alábbi levelet kaptam: 

"Tisztelt ugyfelunk!

Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet megaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan szereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb kenyelmes befizetesi modon is.

A szamlat nem fizettek meg.

Folyoszamla : 101463129

Szamla sorszama : 5371014631290029

Fizetesi hatarido : 19/12/2017

Statusz : Befizetesre var

Fizetendo: 1.315 Ft

Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az előfizetes velunk automatikusan kikapcsol

Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bankszamla es biztonsagosan

Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez

Befizetem

udvozlettel,
Telekom"

A "befizetem" linkre klikkelve a számítógép figyelmeztetett, hogy csalás gyanúja merül fel, így természetesen nem fizettem.  A "számlaértesítőn" feltüntetett számok sem valóságosak. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Üdv @Bodó

Rossz topicba írtál. Javaslom, olvasgass egy kicsit a Veszélyzóna topicban. 

Természetesen jól tetted, hogy nem adtál meg semmilyen adatot a linken. Szerencse, hogy olyan böngészőt használtál, ami erre figyelmeztetett. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Bodó

Szívesen, legközelebb is

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most