Sziasztok!
Az alábbi tartalmú emailt kaptam ma hajnalban. Kissé meglepett, nem vagyon Telekom előfizető, semmilyen szolgáltatást nem veszek tőlük igénybe. Úgy látom, nem én vagyok az egyetlen. Írtam nekik választ, de hibaüzenet jött a rendszertől. Javaslom résen lenni.
" On Saturday, 3 February 2018, 3:12, T-Telekom <noreply@szolgaltatasok.n=
et> wrote:
=20
Tisztelt ugyfelunk!
Az on reeszere uj szamlat allitottunk ki, melyet a honlapunkon tekinthet me=
gaz online ugyfelszolgalaton belepes utan reszletesen atnezheti a szamlan s=
zereplo teteleket, valamint lehetosege van a szamla kiegyenlitesere tobb ke=
nyelmes befizetesi modon is.
A szamlat nem fizettek meg.
Folyoszamla : 101463129
Szamla sorszama : 5371014631290029
Fizetesi hatarido : 03/02/2018
Statusz : Befizetesre var
Fizetendo: 1.315 Ft
Remeljuk, hogy a szamla kifizeteset a megadott hataridon belul. Vagy az el=
=C5=91fizetes velunk automatikusan kikapcsol
Most mar fizetni a szamlakat egyszeru es sima utat a bankkartya vagy a bank=
szamla es biztonsagosan
Kerjuk, kovesse az alabbi linket a folyamat befejezesehez
Befizetem
udvozlettel,
Telekom"