Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Csokilaci

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Csokilaci eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Szia! Köszönöm a választ! Én is valami hardver hibára gondoltam, miután a szolgáltató közölte, hogy náluk minden rendben. Megy a cserebere és a tesztelés azóta is nálam. Remélem meglesz a "bűnös"! Bár inkább szoftveres problémára gyanakszom. Az a fura, hogy ha nem töltök le torrentet, akkor jó a telefonvonal is. Kipróbáltam, a torrent klienst torrent nélkül indítottam el és nem okozott problémát. Aztán megnyitottam egy torrent fájlt, ahogy elindult az adatforgalom elkezdett kattogni a vonalhang. Emlékszem, amikor kint volt a Telekomos szerelő legalább 30 torrent forgalma futott a rendszeren. Egy idő után lehetetlen volt telefonálni. Direkt arról hívtam a supportot és egy kukkot nem értett a recsegés, szakadozás miatt. Az ONT ki lett cserélve egy másik ugyanolyanra. Azt is tesztelgetem. Van benne néhány beállítási lehetőség. Üdv: Laci
  2. Jó napot mindenkinek! Technikai segítséget kérnék! Ha megy az asztali gépemen egy torrent kliens program, akkor nem használható a vezetékes telefon mert recseg és kattog. Ha bezárom a kliensprogramot, akkor rövid időn belül "kitisztul" a vonal. Milyen beállításokat kell tenni a routernél, hogy a P2P adatforgalom ne zavarja a vezetékes telefonvonalat? (Persze nem a "ne használjak ilyen klienst" megoldásra gondolok.) Információk: Sagemcom F@st 5655v2 AC, NET250/70 és Telefon előfizetés. (TELEKOM) Erre az elosztóra van kötve egy LAN két asztali géppel, a WIFI két mobilt és egy nyomtatót visz, plusz egy regisztrált vezetékes telefon a telefon csatlakozón.
×
×
  • Új...