Szia!
Köszönöm a választ!
Én is valami hardver hibára gondoltam, miután a szolgáltató közölte, hogy náluk minden rendben. Megy a cserebere és a tesztelés azóta is nálam. Remélem meglesz a "bűnös"! Bár inkább szoftveres problémára gyanakszom.
Az a fura, hogy ha nem töltök le torrentet, akkor jó a telefonvonal is. Kipróbáltam, a torrent klienst torrent nélkül indítottam el és nem okozott problémát. Aztán megnyitottam egy torrent fájlt, ahogy elindult az adatforgalom elkezdett kattogni a vonalhang. Emlékszem, amikor kint volt a Telekomos szerelő legalább 30 torrent forgalma futott a rendszeren. Egy idő után lehetetlen volt telefonálni. Direkt arról hívtam a supportot és egy kukkot nem értett a recsegés, szakadozás miatt. Az ONT ki lett cserélve egy másik ugyanolyanra. Azt is tesztelgetem. Van benne néhány beállítási lehetőség.
Üdv:
Laci