Szép estét! 
	Mik a lehetőségeim! Segítséééég!
 
	2018.05.30-án írtam egy panaszlevelet a weboldalra azóta sem érkezett válasz! 
 
	 
	 
 
	2018. 05.09-én, de 08-10 óra között áthelyezték a már meglévő telefon, internet (Netmánia L), IPTV (Családi) szolgáltatásaimat! Új rézérpár behúzásával! 
 
	Félelmeim beigazolódtak, 2018.05.19. óta az Önök szolgáltatása nem megfelelő, illetve NINCS. 
 
	 A mai napig ( 2018.06.05.)  nem tesznek eleget a szerződésben vállalt kötelezettségeiknek. 
 
	2018.05.29-én 12:09 perckor érkezett sms a szolgáltatótól, mégpedig 2018.05.29 14:06-ig nem találtak a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodás. Előfordulhat, hogy a hiba nálam keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásuk!!!
 
	 
 
	 Ezt ugyan miből állapította meg hisz 05.22-ei kiszállásuk óta nem volt másik szerelő nálunk és ugye 24-ei napon küldték az smst, hogy „a Telekom által üzemeltetett berendezésben hibát találtak, melyet elhárítottak.” 
 
	 
 
	 
 
Panasz1.docx