Zsuanna

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Zsuanna a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Szép estét! Mik a lehetőségeim! Segítséééég! 2018.05.30-án írtam egy panaszlevelet a weboldalra azóta sem érkezett válasz! 2018. 05.09-én, de 08-10 óra között áthelyezték a már meglévő telefon, internet (Netmánia L), IPTV (Családi) szolgáltatásaimat! Új rézérpár behúzásával! Félelmeim beigazolódtak, 2018.05.19. óta az Önök szolgáltatása nem megfelelő, illetve NINCS. A mai napig ( 2018.06.05.) nem tesznek eleget a szerződésben vállalt kötelezettségeiknek. 2018.05.29-én 12:09 perckor érkezett sms a szolgáltatótól, mégpedig 2018.05.29 14:06-ig nem találtak a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodás. Előfordulhat, hogy a hiba nálam keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásuk!!! Ezt ugyan miből állapította meg hisz 05.22-ei kiszállásuk óta nem volt másik szerelő nálunk és ugye 24-ei napon küldték az smst, hogy „a Telekom által üzemeltetett berendezésben hibát találtak, melyet elhárítottak.” Panasz1.docx