ijbalazs

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ijbalazs a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Okay, kösz a tippet, csatolmányként elküldtem az .eml fájlt. Egyébként a header alapján azt gondolom, hogy a t-online az illetékes. Egyébként én nem a magam számára kérnék intézkedést, hanem egyáltalán. Üdv!
  2. És az "egyszerű odatovábbítás" vajon miért nem megfelelő? Az a szomorú helyzet, hogy van bennem valamennyi jó szándék a probléma jelzésére, de sem telefonra (ami pedig állítólag tökéletesen alkalmas mindennemű információ eljuttatására- erre mindazonáltal nem annyira) sem pozitív erőfeszítést igénylő bejelentkezéssel járó űrlap kitöltésére nem gondoltam. Ha hajlandóak megnézni az "abuse" címre továbbított levelet (beleértve adott esetben a fejléceket is), akkor jó, és az erőfeszítésem célt ért: ha nem, hát akkor nem. Én nem intézkedést szeretnék, hanem azt, hogy esetleg a szolgáltató valamit hajlandó/képes legyen tenni a nevében küldött becsapós levelek ellen.
  3. Az abuse" cím az igazi, azt kerestem, köszönöm! Egyszerűen oda továbbítottam a levelet.
  4. 1414 telefonszámnak és így nem igazán alkalmasnak tűnik. Az "Írjon nekünk form" hol van? Mindazonáltal a legkényelmesebb egy e-mail cím lenne: ha oda továbbítanám, megvizsgálhatnák a fejléceket stb.
  5. Hiába kerestem egy olyan címet, ahol becsapós e-mail-t be lehetne jelenteni. Van ilyen? Abszurd dolog, hogy a Telekom szerverei ilyen látszólag a Telekomtól jövő szemetet továbbítanak, és nem lehet mit tenni ellene: Kedves tied ъjabb keletű ьzenetek nem szбllнtjбk, mert a tбrolу hatбrйrtйket meghaladta. Meg kell frissнteni mail tбrhely (ingyen). a visszaбllнtani a normбl ьzenet szбllнtбs. Jelentkezzen be йs Upgrade_quota Sajnбljuk, az esetleges kellemetlensйgekйrt. T-Online Magyar Telekom Nyrt.