-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
3 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit tDr1v3r posztolt
-
-
Értem.
Factory resetet csináltam rajta pár hete, de kábé egy hét után ugyanolyanra visszaállt... hát ebből csere lesz valszeg akkor. Ugyanilyen típusra cserélnek hasonló esetben, vagy másmilyenre?
-
Sziasztok,
Június közepe óta vagyok Telekom előfizető, ADSL Start csomaggal, és egy ZTE Speedport Entry 2i csodával.
Egy olyan problémám lenne hogy az LG tévémnek (55UJ6307, a szolgáltatótól vásároltam) valamiért limiteli a netsebességét... de csak addig amíg újra nem indítom a routert. Eddig csak Netflix-ezéskor vettem észre (hát kábé csak ezzel használom), most megnéztem, az app saját diagnosztikája szerint a sebesség 0.2 körül van, a tévén böngészőből a Speedtest szerint meg 0.4-0.5... de eközben a MacBook-omon meg "tökéletes" a sebesség (30 megáért fizetek elő, aztán átlagosan 15-17-et tud lol), szinte mindig. QoS beállítást néztem, SSID-re volt beállítva, kikapcsoltam de így is ugyanúgy csinálja ezt - és már egyre irritálóbb tbh.Eleinte csak párnaponta kellett újraindítanom a routert de mostanában minden este sorozatozás előtt le kell tolnom ezt a "szeánszt"... lehet valami beállításprobléma okozza, vagy szimplán a router ilyen hulladék? Mert ha utóbbi akkor inkább veszek egy Asus-t helyette, Tomato-val sosem hagyott cserben...
Domino-ról havidíjas előfzetésre váltás, fizetőképesség vizsgálat
itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Posztolva ekkor: · Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tDr1v3r
Sziasztok,
Tegnap próbáltam készüléket rendelni az oldalon a jelenlegi Domino számom (nem mai, cca ~5 éves) előfizetéssé váltásával, és a kosárból való továbblépés után a "fizetőképesség vizsgálat alapján szerződéskötésre (...) nincs lehetősége." üzenet fogadott. Chaten írtam a supportnak, ott átirányítottak a behajtással kapcsolatos (?) kollégához aki szerint nincs tartozás elég régóta (ami volt régebben - bőven elévülve - azt megindokoltam: tl;dr később lett kézbesítve a posta által a csekk), onnét újfent át lettem irányítva egy másik hölgyhöz (gondolom dedikáltan rendelésekkel foglalkozik ő) aki megint nem látott semmi problémát a fizetőképességemmel kapcsolatban, de IT-t problémát sejtetett a probléma hátterében, ezért kért egy napot a megoldásra - amire megbeszéltünk egy időpontot de még nem hívott ezzel kapcsolatban.
Kérdésem az lenne hogy esetleg fordult-e elő ilyen hiba másnál is, illetve ha igen akkor azt sikerült-e megoldani - ha igen, akkor kábé mikorra? Az a fura helyzet állt elő hogy a telefonkészülékemet mindenképp le kéne cserélnem a következő hetekben, de ha több időt vesz igénybe akkor inkább szolgáltatót váltok a számom megtartásával.