Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tDr1v3r

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

tDr1v3r eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Sziasztok, Tegnap próbáltam készüléket rendelni az oldalon a jelenlegi Domino számom (nem mai, cca ~5 éves) előfizetéssé váltásával, és a kosárból való továbblépés után a "fizetőképesség vizsgálat alapján szerződéskötésre (...) nincs lehetősége." üzenet fogadott. Chaten írtam a supportnak, ott átirányítottak a behajtással kapcsolatos (?) kollégához aki szerint nincs tartozás elég régóta (ami volt régebben - bőven elévülve - azt megindokoltam: tl;dr később lett kézbesítve a posta által a csekk), onnét újfent át lettem irányítva egy másik hölgyhöz (gondolom dedikáltan rendelésekkel foglalkozik ő) aki megint nem látott semmi problémát a fizetőképességemmel kapcsolatban, de IT-t problémát sejtetett a probléma hátterében, ezért kért egy napot a megoldásra - amire megbeszéltünk egy időpontot de még nem hívott ezzel kapcsolatban. Kérdésem az lenne hogy esetleg fordult-e elő ilyen hiba másnál is, illetve ha igen akkor azt sikerült-e megoldani - ha igen, akkor kábé mikorra? Az a fura helyzet állt elő hogy a telefonkészülékemet mindenképp le kéne cserélnem a következő hetekben, de ha több időt vesz igénybe akkor inkább szolgáltatót váltok a számom megtartásával.
  2. Értem. Factory resetet csináltam rajta pár hete, de kábé egy hét után ugyanolyanra visszaállt... hát ebből csere lesz valszeg akkor. Ugyanilyen típusra cserélnek hasonló esetben, vagy másmilyenre?
  3. Sziasztok, Június közepe óta vagyok Telekom előfizető, ADSL Start csomaggal, és egy ZTE Speedport Entry 2i csodával. Egy olyan problémám lenne hogy az LG tévémnek (55UJ6307, a szolgáltatótól vásároltam) valamiért limiteli a netsebességét... de csak addig amíg újra nem indítom a routert. Eddig csak Netflix-ezéskor vettem észre (hát kábé csak ezzel használom), most megnéztem, az app saját diagnosztikája szerint a sebesség 0.2 körül van, a tévén böngészőből a Speedtest szerint meg 0.4-0.5... de eközben a MacBook-omon meg "tökéletes" a sebesség (30 megáért fizetek elő, aztán átlagosan 15-17-et tud lol), szinte mindig. QoS beállítást néztem, SSID-re volt beállítva, kikapcsoltam de így is ugyanúgy csinálja ezt - és már egyre irritálóbb tbh. Eleinte csak párnaponta kellett újraindítanom a routert de mostanában minden este sorozatozás előtt le kell tolnom ezt a "szeánszt"... lehet valami beállításprobléma okozza, vagy szimplán a router ilyen hulladék? Mert ha utóbbi akkor inkább veszek egy Asus-t helyette, Tomato-val sosem hagyott cserben...
×
×
  • Új...