tDr1v3r

Domino-ról havidíjas előfzetésre váltás, fizetőképesség vizsgálat

Kérdés

Posztolva ekkor: (szerkesztve)

Sziasztok,

Tegnap próbáltam készüléket rendelni az oldalon a jelenlegi Domino számom (nem mai, cca ~5 éves) előfizetéssé váltásával, és a kosárból való továbblépés után a "fizetőképesség vizsgálat alapján szerződéskötésre (...) nincs lehetősége." üzenet fogadott. Chaten írtam a supportnak, ott átirányítottak a behajtással kapcsolatos (?) kollégához aki szerint nincs tartozás elég régóta (ami volt régebben - bőven elévülve - azt megindokoltam: tl;dr később lett kézbesítve a posta által a csekk), onnét újfent át lettem irányítva egy másik hölgyhöz (gondolom dedikáltan rendelésekkel foglalkozik ő) aki megint nem látott semmi problémát a fizetőképességemmel kapcsolatban, de IT-t problémát sejtetett a probléma hátterében, ezért kért egy napot a megoldásra - amire megbeszéltünk egy időpontot de még nem hívott ezzel kapcsolatban.

Kérdésem az lenne hogy esetleg fordult-e elő ilyen hiba másnál is, illetve ha igen akkor azt sikerült-e megoldani - ha igen, akkor kábé mikorra? Az a fura helyzet állt elő hogy a telefonkészülékemet mindenképp le kéne cserélnem a következő hetekben, de ha több időt vesz igénybe akkor inkább szolgáltatót váltok a számom megtartásával.Screenshot 2019-03-06 at 16.50.29.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tDr1v3r

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Hello @tDr1v3r, ha húzódik a megoldás, akkor tipp, Té üzletben ilyen esetekben is menni szokott a vásárlás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most