teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    984
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

2 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    113
    113

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

4.565 profilmegtekintés
  1. Hello @Szmöre, az általad írtak alapján ez valami hiba lehet. 17-én meg kellett kapnod a 400 megát (pontosabban 500-at, mert olyan van), és csak akkor mobilinterneteztél, amikor az ingyenes volt, így meg kellett maradnia az egésznek (vagy szinte az egésznek, ha 19-én éjfél után kapcsoltad ki a mobilinternetet). ha itthon történt mindez (roamingra nem volt érvényes a díjmentesség), akkor keresd a Tét (1414-en például), és segítenek
  2. Hello @Ae. 07, előfizetésed van vagy Domino? a korlátlan mobilnet csak előfizetésekre volt érvényes.
  3. Hello @Erkély, és az egyéb menüben mi van? ha végképp nem találod, akkor a Té honlapján lépj be, és a hívás szolgáltatásoknál állítsd át a "Hívószám küldés engedélyezése" funkciót. ha ez sem megy, akkor hívd a 1777-et vagy a *111#-et, és mindkettőnél keresd a hívás szolgáltatásokat. ez persze akkor ad megoldást, ha a telódon nincs bekapcsolva a hívószámküldés tiltása (mert az felülírja a központi, Té beállítást). ennél többet sajna nem nagyon tudsz tenni, hacsak nem találsz a telódhoz egy leírást
  4. Hello @Tityúú, megértem, hogy dühöngsz (néha jól esik), csak nem értem, hogy miért most akkor Domino kártyád van? mert akkor nem érvényes rád a hétvégi ingyenes adat (a Té mindenhol leírta, hogy csak a havidíjasoknál játszik). vagy havidíjas vagy? mert akkor jár az ingyenes adat (ezért ha nem így volt, akkor jelezd a Tének, és segítenek). ilyen-olyan otthoni nettel meg ne példálózz, légyszi, az más tészta (még ha mobil alapon adják, akkor is)
  5. Hello @Laszlog. itt megtalálod a "támogatott" készülékek listáját. amik itt vannak, azokon mennie kell. más típusokon csak mehet. ha a telefonjaid, tableteid támogatottak, akkor nézz szét itt, mert lehet, hogy csak valami banális dolgon csúsznak el egy fórumtársunk is belefutott ebbe a múltkor, így teszteltem, és sajnos nálam sem ment próbáld kábelen, hátha, ha nem, akkor meg nem marad más, mint a plusz beltéri (a Ténél összesen hármat kérhetsz) itt szintén csak tipp, keress egy a tévédet irányító gyártói appot
  6. Ránéztem, és gyanús, de nem egyértelmű, abban szabványos eSIM van vagy szokás szerint valami Apple fejlesztés?
  7. Hello @szaboadam, köszi, szomorú vagyok így csak a Fox+ marad helyette, de az a cikk alapján egyelőre csak a Ténél, és s Ténél is csak a fizetős Moziklubban elérhető
  8. Hello, abból a szempontból jogos a kérdés, hogy az utolsó, ezzel kapcsolatos cikkben (legalábbis az általam felleltek közül) 2018-ra tették a bevezetését. ez persze csak az akkori mozgolódás alapján becsült tipp volt (a csönd ellenére lehet, hogy tényleg bejön idén, de az is lehet, hogy évek kellenek még). mindenesetre idővel nekünk és a szolgáltatóknak is nagy könnyebbség lesz, ha nem kell vacakolni a fizikai SIM-mel (idővel, mert biztosan fokozatos lesz az átállás, ami a jelenlegi telóink kikopásáig tart majd)
  9. Hello @baladam51, igen, minden Té mobil előfizetésre (csak Dominora nem, mert ott nem lesz kiesés)
  10. Hello @Newsee, ha nem megy, akkor szólj, és adok a kikapcsoláshoz GSM kódot
  11. Hello @PiTZi, ennyiből ügyfélként (mert itt a fórumon mi is Té ügyfelek vagyunk) annyit lehet összerakni, hogy díjcsomagot váltottál, és az új díjcsomag (és ha nem korlátlan, akkor a hívások, üzenetek) díja magasabb ha megadod, miről, mire váltottál, akkor tudunk kalkulálni (a számládon megvan, ha fejből nem megy)
  12. Hello @Buriánné Kozma Irén, ööö, én a helyedben megspórolnék magamnak egy utat, és egyeztetnék azzal a szolgáltatóval, amelyik a számlákat küldi. ez a Té? ha igen, akkor 1414, és segítenek. egyébként a Té (ha róluk van szó) akkor küld sms-t, ha valóban durván lejárt a számla (20 év alatt talán egyszer kaptam ilyet, igaz csúsztam egy kicsit, talán egy hónapot ). vagy ha korábban többször volt ilyen, akkor így értesítenk, hogy le fog járni. a számla újrakiküldéssel meg két bibi lehet. az egyik, hogy fizetés után kell egy kis idő (minden szolgáltatónál), hogy lekönyveljék a fizetett összeget, így a fizetés másnapján jó eséllyel nem látják, hogy előző nap fizettél. ilyenkor nyilván ne is fizess. a másik, hogy a Té e-mailben nem küld számlát. szóval 1414 egyeztetés, időben fizetés megoldja (már ha valóban a Té van a háttérben, és nem a most divatos adathalász levelekre fizetgetsz a csalóknak)
  13. Így van, de korábban is volt ilyen, és akkor is segítettek (nem villámsebesen persze, mert ilyenkor izmozni kell a külföldi partnerekkel, szerződéseket lobogtatni, kérni, könyörögni, fenyegetőzni, ahogy a helyzet megköveteli)
  14. Azért próbálják csak, már azért is, mert enélkül a Þéhez nem biztos, hogy eljut, meg így látszik majd, hogy nem egyéni a gond (valamelyik külföldi Té partner ismét elbarmolt valamit véletlenül vagy szándékosan)
  15. Hello @Lajos70, a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te. ettől függetlenül segítünk, amiben tudunk, de a nemzetközi internet útvonalak ellenőrzése, a forgalmak áthelyezése pont annyira könnyen megugorható számunkra, mint számodra. szóval durcizol, mint egy gyerek, vagy jelzed a 1414-en