teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    741
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

teherwagon a fórumon

  • Legutolsó Fórumok indexének megtekintése
  • Rang
    Gigatudós
    70
    70

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

2.973 profilmegtekintés
  1. Hello @fgabor87, én úgy tudom, ezen menni fog (ennek első lépése lehet a beállítás megjelenése, viszont az is kell hozzá, hogy az előfizetésen be legyen kapcsolva a volte. ezt az induláskor a Té megoldja automatikusan). de ha mindkét félnek kell, ahogyan anonymus írta, akkor ez valóban nem most fog kihúzni a vízből
  2. Hello @Nora27, kicsit bővebben, légyszi, mobil vagy otthoni? másnak megy ugyanott?
  3. Hello @Mici, ha előfizetéses vagy, akkor ezek lehetnek: ha hívni sem tudtak, üzik sem mentek, akkor érdemes a Té oldalán vagy a Té appban mégis megnézni azt a roamingot (előfizus telókon már régóta alap a roaming, de ha nagyon régi a számod, akkor még lehet rajta tiltás. ha korábban már próbáltad és akkor ment, akkor ez nem áll, ne foglalkozz vele) a feljelentkezéseddel vagy az adott hálóval volt valami. ilyen előfordul, ilyenkor teló ki-bekapcs, és a hálózatok menüben válassz másik céget nem nemzetközi formátumban, tehát nem így hívtad a számot +3630 1234567 (30 a példa körzet, az 1234567 meg a példa telefonszám) a hívott számmal is lehetett valami (ezt vele tudod egyeztetni, ő meg a szolgáltatójával, bár ha mások meg bőszen hívták ezalatt, akkor ez esélytelen) valami miatt le vagy tiltva (ez akkor lehet, ha itthon sem megy a hívás)
  4. Hello @szenftkirályi jozsef, a Té 1414-es ügyfélszolgálatán, Té üzletekben vagy a legegyszerűbb a Té oldalán (itt válaszd ki valamelyiket a fentiek közül, pl. a TV-t, nyomj az oldal közepén az "összeállítom a csomagom" gombra, add meg a címed, aztán válogasd össze, hogy miből milyen csomagot szeretnél, mennyi hűséget vállalsz) ha Tés mobilt is szeretnél vagy Tés mobilod is van, akkor meg érdemes ezt nézni, ez a Magenta csomag oldala
  5. Hello @Virus, meg torlesztőrészletet írtál, ami nem havidíj, hanem valami készülék részlete. elírás vagy tényleg vettél valamit a szolgáltatáshoz?
  6. Hello @Adrienne850903, ennek már van a SIM memória melletti hívószám memóriája, sőt memóriakártyát is kezel: Memória SMS SMS memória: 500 EA Felhasználói memória 10 MB Telefonkönyv bejegyzések 1000 EA sajnos passz, a fenti linken elérhető kézikönyvéből sem lettem okosabb. nézd át a menüjét, hátha több, hasonló törlési funkció van benne (esetleg gyári beállítások vissza, ami biztosan gyalul mindent)
  7. Hello @Elizabet04, egyről beszéltek, ez lehet a megoldás (ha Té üzletben vetted, akkor rosszabb helyzetben vagy, 3 nap a korlát, és ott talán hiba is kell vagy erős jóindulat, ráadásul azonos típust kapsz). ha túl vagy rajta, akkor macerásabb, használtan eladod, aztán veszel helyette egy másikat (ha hűséget, részletet vállaltál, azok ettől függetlenül megmaradnak).
  8. Hello @Adrienne850903, a "régi fajta" önmagában nem elég az első kérdésed megválaszolásához, viszont biztosan törölhető (ha törlöd, utána sem a kártyán, sem a telón nem elővarázsolható). nem tudom, miért kérdezed, de lényeges kiegészítés, hogy a hívások listáját a Tétől is le lehet kérni (mármint az indítottakat).
  9. Hello @csilla2000, a szuper családi hd-ban van benne. ha nem ilyened van, akkor válts, ha ilyened van, mégsem megy, akkor keresd a Tét, és segítenek.
  10. Hello @Márffy Magdolna, a skype a hunyó (megint )
  11. Hello @tommyking78, kifutó telóra vagy számlatartozásra tippelek. biztosat a Té tudna mondani
  12. Hello @tsteve, jogi cucc, nem szépirodalom, így ne várj csodát az első szőrszálhasogatás szerintem (a havidíj leforgalmazhatóság megállja a helyét, hiszen a havidíjért forgalmat is kapsz, meg ott van mellette konkrétan, hogy leforgalmazható egységek, és a táblában is egységekről hadoválnak). a másik kettő viszont a hú, tényleg kategória, köszi, átküldtem a Tés kontaktomnak!
  13. Hello @Mana, nagyon gáz a Té tavaly (tavalyelőtt?) lezárta a családbarátot, így sem megrendelni, sem módosítani nem lehet, csak azok használhatják, akik a lezárás előtt beállították, és ők is csak úgy, ahogyan akkor be volt állítva. ha egy szám kiesik belőle (pl. mert levágják, mint a te esetedben), nem lehet visszarakni. nálad ez meg van bolondítva azzal, hogy ha sikeres lett volna az adategyeztetés, akkor verhetnéd náluk az asztalt azzal, hogy öntsenek rá valami varázsfőzetet, amivel újra bekerül a számod (nem tudom, hogy lehet-e ilyet, de egy próbát megérne). így, hogy nem volt sikeres, nem sok remény van rá
  14. Hello @kobi01, a Té oldalán is tudod, vagy telefonon, a 0680-630-045-ös számon
  15. Hello @egyxxxx, sikerült közben? ha nem, akkor valószínűleg régi a telód, és tone üzemmódra kellene állítani, hogy az automata érzékelje a gombnyomást. ha megírod a típust, akkor segítek, hogyan lehet.