teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    901
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    111
    111

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1000+
    1000+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

3.990 profilmegtekintés
  1. Hello @zoli62 enigmatom azt írta a korábbi felvetésemre, hogy nem ez volt ezt nem áll össze, segíts, légyszi
  2. Hello @enigmatom, türelem, biztosan megoldják, csak idő (30 napjuk van válaszolni, ami a korábban írtak szerint október végén indult) én arra leszek kíváncsi, hogy ez Nokia betegség, vagy más okozza
  3. Hello @zoli62, ezt miből gondolod, volt valami afférod velük?
  4. Hello @Helga0604, régi számod, egyenleged megmarad. díja 4500 Ft, tehát akkor érdemes ezt kérned, ha bejáratott a szám, vagy ettől függetlenül volt rajta egyenleg rendesen (ha egy bármilyen szám jó helyette, akkor vegyél egy bármilyen Domino kártyát olcsóért) a tárolt számokkal az van, amit anonymus írt
  5. Hello @Berla, a friss töltés alapján a Domino elvileg rendben van, így készülék vagy SIM hiba lesz vedd ki belőle a kártyát, kicsit töröld át, rakd vissza. ha így sem megy, akkor érdemes másik kártyával kipróbálni a sticket (ha van másik), illetve másik eszközzel (akár normál telóban) kipróbálni a SIM-et. ez alapján kiszűrhető, hogy az eszköz vagy a kártya döglött be (ha egyszerűbb, akkor a Té ügyfélszolgálat is segít persze). ha az eszköz, akkor szerviz vagy új eszköz, ha a kártya, akkor Té üzletben ingyen cserélik (ha "rendeltetésszerű használat" ellenére halt meg), és az egyenleg is megmarad
  6. Itt valószínűleg az utóbbi. azért nézd meg Chrome-ban vagy Firefoxban is, ha azokban is ilyen, akkor mindenféleképpen a küldő a hunyó, te nem tudsz állítani semmit
  7. Hello @Márffy Magdolna, az a megoldás, amit már korábban javasoltam: indamail, freestart kuka, használj valami normális levelezőt
  8. Hello @enigmatom, a Té felkérésére teszteltük, és ahogyan anonymus írta, elvileg csak akkor lehet zsákutca, ha fődarabcseréd volt, és nem a Tén keresztül intézted (hanem gyártói szervizben pl.). ezt a Té alapból nem tudja (és ez nem a telefonos rendszerük hibája, hanem nyilvántartási, a rendszer csak olyat tud, amit betápláltak, és csak olyat táplálhattak bele, amit a Té tud, szóval ezt egy Té és a gyártó közti, egyedi egyeztetéssel kell összerakni). nálad viszont nem biztos, hogy ez a gond, nyilvántartják, de a válaszüzenet alapján rosszul. szóval az első kérdés az, hogy hogyan jutottál az IMEI-hez? valami papírról szedted, vagy GSM kóddal ( *#06# ) kérted le? az utóbbi kellene, és ha úgy is lyukra futsz (eleve ezzel próbálkoztál, vagy erre is függetlent írnak az sms-ben, közben nem az), akkor írd le nekik részletesen az esetet, és megoldják
  9. Hello @Ria, ennél a telónál tényleg 24 hónap a gari (nézd meg a teló lapján és a Té garis leírásában). szóval ne nyugtalankodj emiatt. ha mégis megnyugtatna, akkor készíts egy képernyőmásolatot a teló lapjáról (nem valószínű, hogy az egyenjótállási helyett másikat adnak)
  10. Hello @fgabor87, szerintem nem ez lesz a gond, hanem az, hogy feltöltős vagy. ha ott a VOLTE a menüben, és be is van kapcsolva, akkor a teló rész pipa, csak a szolgáltatói bekapcsolás hibádzhat. az meg mehet automatikusan, vagy kérheted is (én külön kértem a Tétől, nem vártam meg, amíg a telóm miatt bekapcsolnak), de csak előfizetéses SIM-re
  11. Hello @Roli82, köszi, kipróbáltam az asszony telóján, és flottul ment minden (igaz, kódot még nem kaptam, mert "a feloldó kód még nem áll rendelkezésre, felvettük a kapcsolatot a készülékgyártóval")
  12. Hello, meghallgattam (saton, középkategóriás ledeken, valamint hazimozi erősítőn), én sem hallom a különbséget
  13. Távirányítással megoldottam nálam nincs kimaradás, így megdőlt a csatornaelmélet. ha most is tapasztalod, akkor 1414 vagy a Té chatje (a Té honlapján böngészd a telókat, és megjelenik) persze előtte biztos, ami biztos indíts újra mindent
  14. Hello @klacirtg, ha platformfüggetlenül jelentkezik, akkor a csatorna a ludas (este azért ránézek, nálam is ilyen-e)
  15. Hello @Regina, megnéztem a mobilos webmailem (másképpen a t-email-est, ami többet tud, mint a t-online-os), és nincs benne archiválás. ha azért kérdezed, mert nagyon tele vagy, kevés a fennmaradó tárhelyed, akkor telepítsd Outlookba, és ott archiválj (célszerűen személyes mappába)