teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.725
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

6 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    PROFESSZOR
    171
    171

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

12.719 profilmegtekintés
  1. Hello, saját tapasztalatok kiegészítésként, mert jobb más kárán ugye ha a vezetékelés mellett döntesz, akkor a sat 3. beltérihez koax kábel kell (antenna - tévé között). az IPTV beltérikhez meg legalább cat5e kábelt válassz, hogy egy esetleges réz -> optika fejlesztés után a gyengébb ne korlátozzon (hátha netezésre is használnád). ha csak kábelcsatornát raksz (hgw - tévé között), akkor számolj azzal, hogy egy hosszabb, zegzugos kiépítésnél (például a hgw a földszinten, a tévék a tetőtérben, fúrsz-faragsz födémet, falat, mindent, hajlik erre-arra) behúzószállal sem fog utólag átmenni az utp, anélkül meg biztosan esélytelen (értelemszerűen ez a falban vezetékelésre vonatkozik, a falra szerelhetőnél nincs ilyen). ha nem valami tök egyszerű a felállás, én a helyedben teljesen elengedném a vezetékelést, és pl. mesh rendszerrel oldanám meg
  2. Na, akkor majd Kitti vagy a rezes tagtársak megszakértik, de önmagában a régi kötés még nem gond. nem árt megnézetni persze, ha legközelebb szerelőhöz jutsz, mert hátha. valószínűbb viszont amit írtam, a háló ennyit, ilyet tud ott, fejlesztés lesz a végleges megoldás. valaki valahol a szomszédban (ha nem is közvetlenül, de max pár utca sugarú körben) esetleg, akit megkérdezhetnél, tapasztal-e hasonlót? ennek eredménye egyben oszlopkötés csekk ösztönző is lehetne
  3. Hello @Sracz, ezt érdemes megnézni, talán így érthetőbb. az összegszerűségre meg ezek havidíj kedvezmények, a számládon pedig gyanúsan havidíj+forgalom összeg van a mobil soron, azért nem jön ki arra a 30%
  4. Hello, ne csak privátban légyszi, mert abból a nagyközönség nem okul
  5. Hello @blaszlo, ezen a Sagemen ideiglenesen nem megy, de hamarosan kap új firmware-t, az majd helyrerakja
  6. Hello @Angelika000, hívd fel róla a *121# GSM kódot (mintha egy telefonszám lenne), és kiköpi a számot
  7. Hello @Péter83, a hálózat és minden, amit a Té visz, telepít, az a Téé. minden más hardver, szoftver telepítése és beállítása a tiéd. akkor szoktak ilyet írni vagy mondani, ha központilag minden okénak tűnik (ezt támasztja alá az is, hogy kábé mindent cseréltek nálad, mégsem segített). milyen technológián vagy? ha rézen, akkor lehet, hogy szimplán ezt tudja ott a háló
  8. Hello @doors12, biztos ami biztos áramtalanítsd, ha nem segít, reseteld is a digitális elosztót. ha ezek után sincs változás, akkor keresd a Tét (pl. chaten), megoldják
  9. Hello @Mr.Farkas, gondolom biztosan kérdezni fogják, hogy kábelen, wifin vagy mindkettőn tapasztalod-e (hálózat okozhatja-e, vagy biztosan a szolgáltatói vagy egyéb eszköz lehet a háttérben). meg egy eszközzel vagy többel (készülékhiba). kérdés lehet, hogy milyen eszközökkel (régiek korlátozott képességekkel, nagyobb eséllyel hibával vagy újak, amiknél ezeknek kisebb az esélye). ha csak wifin fordul elő, akkor számít, hogy mennyire túlterhelt a környezet (ház, ahol csak ti használjátok, esetleg a szomszéd wifije azért néha bekavar, vagy lakás, ahol van más wifi akár azonos frekin dögivel). ha ezeket leírod (meg a hálózati technológiát, eszközöket), akkor talán nekem/ nekünk is lesz tippünk
  10. Elvileg a gyakorlatban nem tudom, még nem találkoztam ilyennel (így megköszönném, ha megírnád majd, mi lett a vége)
  11. Hello @bb22010, majd az állapota alapján a Té megmondja, mi a matek (jogilag a 14 napos elállásnál a teljes visszafizetés a kibontott, kipróbált, sértetlen termékre vonatkozik, viszont ha az a használat miatt értékcsökkentté válik, a difit a vevőnek kell állnia). az általános infó a honlapjukon
  12. Hello @Kiscsillag, ez alapján a hálózat jó, csak a Sagem wifi része rossz. vagy az sem rossz, hanem azzal az eszközzel van valami, amivel rácsatlakozol. ha csak eggyel tapasztalod, akkor ki kellene próbálni valami mással is. ha többel is próbáltad, próbálod, és mindegyikkel ez van, akkor jelentsd be a Ténél (wifire nincs vállalás, de ha teljesen rossz, akkor szerintem cserélik). meg nem tudom, mennyire jó lefedettséget, sebességet ad nálatok, de nagyobb lakásban, házban érdemes egy normális, privát routeren, esetleg egy mesh rendszeren elgondolkodni a szolgáltatói, integrált eszköz helyett
  13. Hello @S.Ági, készülékhiba sajna, vonalhiba esetén a kihangosítás sem segített volna. én a helyedben hívás közben felnyomnám maxra a hangerőt, és ha nem változik a helyzet, akkor új telefon (a közelmúltig nálunk is üzemelt vonalas, 2-3 évente dobáltam ki a dect telefonokat, ártól függetlenül nem bírtak többet). ha megnyugtat, jelentsd be hibára persze a Ténél, de ez eszköz gond lesz
  14. Hello @Attee, köszi, továbbítom a Tés kontaktomnak, hátha. a gyakorlatban viszont sajna az van, amit btz írt, kábé senki sem fogja elolvasni. én még nem találkoztam olyannal, aki szolgáltatói számlán apróbetűs szösszeneteket olvasna (bevallom, én sem szoktam ), de erre bizonyíték az itt, a Facebookon, meg a többi helyen megjelenő kérdések-válaszok tartalma is. sokszor az egy sorral lejjebb lévő válasz olvasása sem megy (nézz csak rá pl. az RTL MOST+-os kérdésekre, ugyanarra a kérdésre ment a válasz 100x, de volt olyan tagtárs, aki az előző és saját kérdéseire kapott válaszok dacára is többször megkérdezte ugyanazt)
  15. Hello @Tamas586, a régi csomagok sebességkorlátosak (ennél nem tudom, hogy hol van meghúzva a határ), ezért javasolta btz, hogy válts. a rézre adott Net Plusznál ugyanis nincs ilyen, ott jelenleg ez az egy csomag van, amivel mindenkinél annyi jön, amennyit a háló bír nála (ahogyan a citált ÁSZF rész is írja, ha szerencséd van, akár 100-zal hasít majd). ha ez az érték több, mint amennyi most jön, akkor nőni fog a sebesség nálad, ha most is maxon vagy (mert a jelenlegi csomagod elméleti korlátja magasabb, mint a nálad elérhető gyakorlati sebesség), akkor értelemszerűen nem változik