teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.156
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

4 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    120
    120

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

6.406 profilmegtekintés
  1. Hello, nálam 720-as felbontásig stabil vezetéken és mobilon is, fölötte ugyanazt tapasztalom, mint ti a Tés szakiknak valószínűleg segítség lenne, ha leírnátok a részleteket is (hol, mikor, milyen szolgáltatással, milyen eszközön tapasztaljátok a galibát), nem csak azt, hogy bufferel
  2. Hello @H_L, jó cikk, köszönöm
  3. Hello @Pistapapa, azóta van változás? ha nincs, akkor én a helyedben megkérdezném a Té ügyfélszolgálatot (hosszú idejük van rá, és ezt a hosszú időt is kommunikálják, tehát akár minden rendben lehet, de nehogy valahol valami akadás miatt hiába várj)
  4. Hello @Erdélyi Màrk József, azokra gondolsz, amikről hívtak? ha igen, akkor sajnos sehogyan. részletes számlát kérhetsz, de az csak azt tartalmazza majd, hogy milyen számokat hívtál
  5. Hello @Tanács Noémi, a Té weboldalán vagy a Telekom appban is lekérdezheted, ha korábban használtad ezeket
  6. Hello @BBBB, jó eséllyel azért nem megy, mert be sincs állítva. nézzétek meg kóddal: Hívásátirányítás: Minden átirányítás törlése: ##002# Minden feltételes átirányítás törlése: ##004# Minden feltételes átirányítás bekapcsolása: **004* telefonszám # Feltétel nélküli hívásátirányítás: bekapcsolása: **21* telefonszám *11# kikapcsolása: ##21# lekérdezése: *#21# Hívásátirányítás ha nincs válasz X másodpercig (min 5, max 30 másodperc): bekapcsolása: **61* telefonszám *11* másodperc # kikapcsolása: ##61# lekérdezése: *#61# Hívásátirányítás ha nem elérhető: bekapcsolása: **62* telefonszám *11# kikapcsolása: ##62# lekérdezése: *#62# Hívásátirányítás ha foglalt: bekapcsolása: **67* telefonszám *11# kikapcsolása: ##67# lekérdezése: *#67#
  7. Hello @Dorika, ne érts félre, veled vagyok, de vegyesek az érzelmeim. ezt szerintem nem így kellene, hanem egy őszinte, de határozott beszélgetéssel, amiben elmondod, hogy megrendült a bizalmad, amit egy közös számlaátnézéssel tud visszaszerezni (ha oké a kedvenc férjed, akkor benne lesz, legfeljebb utólag kiengeszteled, ha nem oké, akkor nem lesz benne, és ez egyben tiszta, számlakímélő válasz is). mindezt pedig azért írom, mert volt már részem hasonlóban, csak én a másik oldalon álltam, és teljesen oktalanul lettem szétcincálva ha mindenféleképpen a sötét utat járnád, akkor a részletes számlában benne vannak a hívások, sms-ek. ha ismered az előfizetői jelszavát, vagy legalább meg tudod szerezni a telefonját, akkor így próbálkozhatsz. ha ezek nem mennek, akkor csak a fenti megoldás van internet oldalakra pedig a telójának vagy számítógépének böngészési előzményei adhatnak választ (azt viszont elemenként vagy egyben is törölgetheti, inkognitólapról nyitottak pedig eleve nincsenek benne)
  8. Igen, ezért írtam a fentieket, mert erre számítottam én is. viszont ha sokan megteszitek ugyanezt, akkor előbb-utóbb összeáll bennük a kép, hogy emelni kell a prioron. úgy meg nem a következő fejlesztésben foglalkoznak vele (talán), hanem azonnal és azonnal segítenek a hozzájuk forduló szolgáltatóknak is (ha kell) alapvetően nem rossz elgondolás, a fórum is ilyen (mi ügyfelek vagyunk, nem Tések). viszont ahogyan gondolom ők sem, mi sem látunk ügyféladatokat, így erre mellettünk ott vannak a Té normál ügyfélszolgálatai, amit az előbbiek miatt tök gáz lenne levágni
  9. Hello, csak a partvonalról, ugye ezt a hibát a Microsoftnak (a játék és az XBox helpdeskjein) is toltátok? azért kérdezem, mert a Google alapján úgy látom, hogy ez már a hármasnál is gond volt, és a fórumokon jelzők alapján internet szolgáltató független (lehet, hogy csak bizonyos szolgáltatóknál jelentkezik, de biztosan többnél). meg a Microsoftét nem, de a másik, hasonlóan működő óriás, a Google támogatási rendszerét volt szerencsétlenségem megismerni, a szerződéses, vállalat to vállalat támogatás szint is katasztrófa (jópofa, de a gyorsaságot, európai munkamorált, logikát hírből sem ismerő indiai csókák), nemhogy a hasonló, user to vállalat szint szóval ha csak a Ténél jelzitek, akkor biztosan dolgoznak ugyan rajta, de sokszor annyi ideig tart, mint ha a Microsoft a saját bőrén is érzi a hibát jelző tömeget
  10. Hello @JJanos55, én azt gyanítom, hogy nem a Domino vs havidíjas különbség okozza (az nem okozhat ilyet), hanem a Telekom fiókos vs mobilszámos, egyedi belépés eltérés (a család összes számát bepattintom már fiókba, így nem tudom modellezni). a lényeg viszont, hogy ügyesen megoldottátok
  11. Szívesen és igen (én azt remélem igazán és azt várom, hogy visszarakják nagyképernyőre a TV GO-t, mert a mobilos, laptopos egérmozi számomra nem az igazi)
  12. Hello, azt ugye jól gondolom, hogy az érpár nem valami elméleti dolog, tehát a "nincs szabad érpár" az abszolút akadály? úgy értem, hogy ekkor nincs olyan, hogy a vállalkozó mégis beköti, mert akkor nem pusztán vacak lenne a szolgáltatás, hanem egyáltalán nem működne?
  13. Hello @Tamas586, mondanám, hogy nálam jó, de csak holnap-holnapután derül ki (az én fordulóm holnap lesz, ránézek majd holnap és holnapután is) ha nálam is fura lesz, akkor átküldöm a Tés kontaktomnak, hogy nézzenek rá, mert akkor valószínű, hogy nem csak valami átmeneti honlapzavar okozta
  14. Hello @Pistapapa, ebben a topikban volt már ilyen, így korábban én is rákérdeztem a Ténél, és megerősítették, hogy megmarad a mobilkedvezmény is, csak kérni kell. azt mondták valahol, hogy rád nem ez vonatkozik?
  15. Hello @best01, btz válaszán nem változtat, de hogy árnyaljam a képet, igen, anyagi, műszaki feltételek és a tartalomszolgáltatói megállapodások is befolyásolják. remélem, hogy idővel változik, de egyelőre nem tudunk róla, hogy HBO GO szerű működésre térnének át. ott ahol a megállapodás és az internet sebesség lehetővé teszi, HD-ben adják a filmeket, no meg kábé minden okoseszközön elérhető. de más a játszótér, kétperces Google kutakodás után azt találtam, hogy 2016-ban 134 millió előfizetőjük és több bevételük volt, mint kis hazánk költségvetési hiánya. a Ténél pedig ennek százalékosan mérhetetlen arányában vagyunk tévés ügyfelek, ráadásul a Tének a hálózatot is ki kell alakítania és üzemeltetnie, így elsődlegesen szerintem nem a streaming cuccal foglalkoznak (szóval az HBO-nak aprópénz minden platformra és oprendszer verzióra optimalizálni, miközben hálózatra nem költenek)