teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.389
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

6 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    141
    141

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

9.468 profilmegtekintés
  1. Szuper, örülök @Ismeretlen, így mégsem kell megvárnotok a következő év végét (bár ilyen híreket kapna mindenki, aki itt érdeklődik)
  2. Nem jó ezek alapján valami kampány lehet, ami nálad akad valamiért. küldd el privátban a számod, és a Tés kontaktomon keresztül megpróbálom, hátha...
  3. Hello @pandúr, Telekom appban csak
  4. Hello @Ismeretlen, ez alapján úton vannak, de pontos időpontot kábé senki sem fog tudni mondani (sem mi itt a fórumon, sem a Té). időnként nézz rá
  5. Szívesen szerencsére általában nem szokták (nekem és az ismeretségi körömben 1-2 hét alatt szokott megérkezni, egyszer volt nálam 3 hét, szülőknél szintén egyszer 4 hét közeli). csak azért írtam, hogy lásd, az a vonal nem gyorsvonat sajna (mint a mobilos rendelés, ami sokszor már másnap a kezemben van)
  6. Hello @efi99, fura és kétesélyes. egyik lehetőség, hogy az appban elszúrtak valamit, pl. egy frissítést (a kézi lekérdezést ugye az appos kézire értetted?). ekkor a következő frissítés megoldja, vagy nem, de én a helyedben inkább keresnék helyette másikat. a másik (ha a másikkal is ugyanez lesz), hogy a Té központ nem érzékeli, hogy megkaptad a választ, így folyamatosan próbálkozik újra és újra. ezt a Ténél látniuk kell, így ha jelzed feléjük, megoldják (írtad, hogy jelezted, és nem sikerült, de ha úgy alakul, én nekifutnék munkaidőben még egyszer, hátha). majd írd meg, légyszi, hogy mi lett a vége
  7. volte

    Hello @Bueno, nálam teljesen jól működik. figyeld meg, hogy hol és kikkel beszélve jelentkezik, az alapján tudod majd a Ténél leadni hibára (pl. ha csak bizonyos helyeken, akkor hálózat lesz, ha csak bizonyos személyekkel, akkor náluk a hálózat, a telefon, a szolgáltatás...)
  8. Hello @best01, ez csak annyit jelent, hogy ügyfélszolgálaton és Té üzletben nincs, másban nincs eltérés. na jó, valószínűleg kedvezőbb az ár, de az átfutás itt is a készlettől és attól függ, hogy mobilhoz vagy otthoni szolgáltatáshoz rendelted-e (előbbi pár, utóbbi max. 30 nap)
  9. Hello, támogatott lesz, de még nincs hír, hogy mikor
  10. Hello, de várjon, csak a szolgáltatói telókon terítés előtt illik tesztelni, hogy az alap- és a spéci szolgáltatások mennek-e az új verzión. ez idő, cserébe stabil(abb) cuccot kapsz, mert ha nem jó, visszavágják a gyártónak javításra. a nyílt piacról vásároltakon ilyen nincs, az országban az elsők között (akár hetekkel, hónapokkal korábban) megkapják a frissítéseket. viszont azokon előfordulhat, hogy a következő gyári frissítésig szívás van, nem mennek bizonyos szolgáltatások (a spécik közül ilyenek lehetnek pl. ipv6, volte, vowifi, az alapok közül pl. dual sim kezelés). nekem még nem sikerült eldöntenem, hogy melyik a jobb
  11. Hello @Guriga, koszi, hogy megírtad. a költőire meg: leszednek róla, amennyit csak tudnak (hacsak ebbe az új, kétfaktoros azonosításba nem törik bele a bicskájuk vagy lándzsájuk, vagy amijük van )
  12. Hello @blaszlo, esetleg ha több beltérid, így több távirányítód van, próbáld másikkal, hátha csak a távirányító vacakol. ez lenne az öröm-boldogság, mert azt cserélik Té üzletben. a talált kód helyett viszont nem nagyon lesz másik (a Tének és a távirányító gyártónak ugyanaz a kódlistája, mint amit találtál, az Akira szerviznek, képviseletnek meg sejtelme sem lesz az egészről), ez a rákfenéje az egzotikus kütyüknek jó tévé egyébként? én még nem is hallottam róla, és a Google is csak annyit dobott fel, hogy valami szingapúri csodacég gyártja
  13. Hello, telefonon is lehet, de a kütyüket (digitális elosztót, beltériket) postán vagy Té üzletben le kell majd adni. így ha van a közeledben, üzletben a legyegyszerűbb, leggyorsabb, ahogyan btz írta
  14. Hello, az első két fecske tegnap délutántól elérhető a Té honlapján (nekem most pont nem ilyenek kellenek, de remélem, bővül majd a kínálat)
  15. Hello @Szomorú Tom, csak a Té által adottat használhatod. viszont a technológia és a helyi készlet függvényében más típus is akadhat a szerelőnél. így a helyedben én felhívnám a Tét, és megkérdezném, az általad írt akadás miatt tudják-e az egyiket cserélni (és bocs, de nem bírom megállni, miért használsz két beltérit egy szobában? )