teherwagon

SUPERUSER
  • Tartalmak

    1.150
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

4 Követő

teherwagon a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    120
    120

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    1500+
    1500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

Profil megtekintések

6.004 profilmegtekintés
  1. Hello @Dorika, ne érts félre, veled vagyok, de vegyesek az érzelmeim. ezt szerintem nem így kellene, hanem egy őszinte, de határozott beszélgetéssel, amiben elmondod, hogy megrendült a bizalmad, amit egy közös számlaátnézéssel tud visszaszerezni (ha oké a kedvenc férjed, akkor benne lesz, legfeljebb utólag kiengeszteled, ha nem oké, akkor nem lesz benne, és ez egyben tiszta, számlakímélő válasz is). mindezt pedig azért írom, mert volt már részem hasonlóban, csak én a másik oldalon álltam, és teljesen oktalanul lettem szétcincálva ha mindenféleképpen a sötét utat járnád, akkor a részletes számlában benne vannak a hívások, sms-ek. ha ismered az előfizetői jelszavát, vagy legalább meg tudod szerezni a telefonját, akkor így próbálkozhatsz. ha ezek nem mennek, akkor csak a fenti megoldás van internet oldalakra pedig a telójának vagy számítógépének böngészési előzményei adhatnak választ (azt viszont elemenként vagy egyben is törölgetheti, inkognitólapról nyitottak pedig eleve nincsenek benne)
  2. Igen, ezért írtam a fentieket, mert erre számítottam én is. viszont ha sokan megteszitek ugyanezt, akkor előbb-utóbb összeáll bennük a kép, hogy emelni kell a prioron. úgy meg nem a következő fejlesztésben foglalkoznak vele (talán), hanem azonnal és azonnal segítenek a hozzájuk forduló szolgáltatóknak is (ha kell) alapvetően nem rossz elgondolás, a fórum is ilyen (mi ügyfelek vagyunk, nem Tések). viszont ahogyan gondolom ők sem, mi sem látunk ügyféladatokat, így erre mellettünk ott vannak a Té normál ügyfélszolgálatai, amit az előbbiek miatt tök gáz lenne levágni
  3. Hello, csak a partvonalról, ugye ezt a hibát a Microsoftnak (a játék és az XBox helpdeskjein) is toltátok? azért kérdezem, mert a Google alapján úgy látom, hogy ez már a hármasnál is gond volt, és a fórumokon jelzők alapján internet szolgáltató független (lehet, hogy csak bizonyos szolgáltatóknál jelentkezik, de biztosan többnél). meg a Microsoftét nem, de a másik, hasonlóan működő óriás, a Google támogatási rendszerét volt szerencsétlenségem megismerni, a szerződéses, vállalat to vállalat támogatás szint is katasztrófa (jópofa, de a gyorsaságot, európai munkamorált, logikát hírből sem ismerő indiai csókák), nemhogy a hasonló, user to vállalat szint szóval ha csak a Ténél jelzitek, akkor biztosan dolgoznak ugyan rajta, de sokszor annyi ideig tart, mint ha a Microsoft a saját bőrén is érzi a hibát jelző tömeget
  4. Hello @JJanos55, én azt gyanítom, hogy nem a Domino vs havidíjas különbség okozza (az nem okozhat ilyet), hanem a Telekom fiókos vs mobilszámos, egyedi belépés eltérés (a család összes számát bepattintom már fiókba, így nem tudom modellezni). a lényeg viszont, hogy ügyesen megoldottátok
  5. Szívesen és igen (én azt remélem igazán és azt várom, hogy visszarakják nagyképernyőre a TV GO-t, mert a mobilos, laptopos egérmozi számomra nem az igazi)
  6. Hello, azt ugye jól gondolom, hogy az érpár nem valami elméleti dolog, tehát a "nincs szabad érpár" az abszolút akadály? úgy értem, hogy ekkor nincs olyan, hogy a vállalkozó mégis beköti, mert akkor nem pusztán vacak lenne a szolgáltatás, hanem egyáltalán nem működne?
  7. Hello @Tamas586, mondanám, hogy nálam jó, de csak holnap-holnapután derül ki (az én fordulóm holnap lesz, ránézek majd holnap és holnapután is) ha nálam is fura lesz, akkor átküldöm a Tés kontaktomnak, hogy nézzenek rá, mert akkor valószínű, hogy nem csak valami átmeneti honlapzavar okozta
  8. Hello @Pistapapa, ebben a topikban volt már ilyen, így korábban én is rákérdeztem a Ténél, és megerősítették, hogy megmarad a mobilkedvezmény is, csak kérni kell. azt mondták valahol, hogy rád nem ez vonatkozik?
  9. Hello @best01, btz válaszán nem változtat, de hogy árnyaljam a képet, igen, anyagi, műszaki feltételek és a tartalomszolgáltatói megállapodások is befolyásolják. remélem, hogy idővel változik, de egyelőre nem tudunk róla, hogy HBO GO szerű működésre térnének át. ott ahol a megállapodás és az internet sebesség lehetővé teszi, HD-ben adják a filmeket, no meg kábé minden okoseszközön elérhető. de más a játszótér, kétperces Google kutakodás után azt találtam, hogy 2016-ban 134 millió előfizetőjük és több bevételük volt, mint kis hazánk költségvetési hiánya. a Ténél pedig ennek százalékosan mérhetetlen arányában vagyunk tévés ügyfelek, ráadásul a Tének a hálózatot is ki kell alakítania és üzemeltetnie, így elsődlegesen szerintem nem a streaming cuccal foglalkoznak (szóval az HBO-nak aprópénz minden platformra és oprendszer verzióra optimalizálni, miközben hálózatra nem költenek)
  10. Hello @Bmark, nagyon gáz, már csak azért is, mert a mobilos rendelések egy-két nap alatt megjönnek (többek között saját, 20 éves tapasztalat) akkor hosszabb néha az átfutás, ha bekerülő vagy kifutó cucc kerül a kosárba (ez meg innét jön, a fórumról). viszont ilyenkor nem nagyon van más, mint időről-időre hívogatni a Tét. milyen telót rendeltél egyébként?
  11. Hello @Zsani55, remélem, hogy azóta már okafogyott, mert megkaptad ha nem, akkor két tipp: ha otthoni szolgáltatáshoz rendelted a cuccot, akkor a Té sajna 30 napra szállít (lehet gyorsabb, de lehet tényleg ennyi) ne hagyd magad, ha csend van, akkor időnként kérdezz rá, hogy hogy áll a kiszállítás
  12. Hello @htlecso, fura, de a lényeg, hogy így minden ár és kedvezmény biztosan marad (kösz az update-et)
  13. Hello @nemethpeter, szívesen igazából most jönnek majd az eSIM-es telók, az első fecskék az új iPhone-ok
  14. Hello, a régebbi telók tuti nem eSIM-esek, kábé felesleges nyomozgatni
  15. Hello, szerintem ez az egész nem év végéig lesz teljesen megoldva, hanem az 5G indulásával, pár év múlva. ha a magyar internet indulásától, 27 év alatt nem sikerült a szolgáltatóknak teljes és egyenletes minőségű vezetékes lefedettséget elérnie, akkor az EU-s, kormányzati SZIP nyilván javít a helyzeten (némi plusz támogatás mindig jól jön, gyorsítja a fejlesztések tempóját), de az csepp (na jó, pár hordó ) a tengerben. botorság azt gondolni, hogy amiatt mindenhol ott terem az optika (a koax tökéletesen használható sebességet tud, de azt tudtommal már sehol sem telepítenek, optika megy vagy réz turbózás). így viszont a rezes területeken elérhető sebesség sok helyen mai, optikával elkényeztetett szemmel (és mondjuk a 4G-vel összehasonlítva is) már vicces, és biztosan korábban indul az 5G, mint ahogyan mindenhová odaér réz helyett az optika. csekély vigasz, de a sebesség folyamatosan és brutálisan nőtt az induláshoz képest, így pár év múlva ugyanúgy megmosolyogjuk majd ezt a 30 és 5 mbps értékeket, mint most a mikor lesz már nálam is 256 kbps vagy figyu, már nekem is van 9,6 kbps mobilon posztokat