ttfgyb10

Tag
  • Tartalmak

    15
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ttfgyb10 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Sziasztok. Nincs felvevős köztük, illetve optikai kábelem van.
  2. Sziasztok,segítséget szeretnék kérni: IPTV Szuper Családi HD 202009 díjcsomagom van, 3 beltéri egységgel,amiből egy ritkán megy. A probléma a HD adásoknál van,ezt irja a készülék:" A rendszer ennél több HD adást nem tud kiszolgálni." Korábban nem tapasztaltam,pedig volt hogy 3 tv-n is ment egy időben. Köszönöm előre is a segítséget!
  3. Fejlemény: Ismét felhívtam a 1412-t,a telefonos hölgynek elhadartam mi a problémám ,kértem kapcsoljon a gyorsító opcióban jártas műszaki kollégához,amit meg is tett.A szakinak elmondtam amit a hölgynek,hozzátéve,hogy a helyi szakember már többször volt kint,lecserélte a digitális elosztót is,a probléma nem oldódott meg. Látja a sok bejelentést,a hibát helyben nem lehet orvosolni, központból lehet megoldani,amit én helyeseltem.Erre mit csinált a nagy tudású? Ismét kiküldte a helyi szakit (aki nagyon lelkes,le a kalappal előtte).Beszélt a szoftveres részleggel,akik később felhívnak,és elmondják látják a problémát,de még vizsgálják,a hibajegyet nem zárják le.Itt tartok most.
  4. Nekem írtad?
  5. Fejlemény: Kijött ma a T-től a gyorsító opcióhoz értő szaki,kicserélték a digitális elosztót is,de nem tudta megoldani a problémát.Nagy valószínűséggel szoftveres gond van,mondta. DSL tunnel továbbra is down. Várok egy napot,bejelentem ismét!
  6. Abban nem lesz hiba,bízd csak rám,nem vagyok az a fajta
  7. Nekem is gyanús volt a dolog,de mint mondtam nem állt a helyzet magaslatán a szaki,ráhagytam
  8. Megváltoztattam az admin jelszőt,állítólag így nem tudnak belépni a központból,legalábbis a bekötős koma ezt mondta...
  9. Meg is lepődött a hölgy a vonal végén,amikor konkrét megoldást mondtam.Megpróbálják a központból megoldani,ha nem megy,kijönnek helyszínre.Sajnos a telepítő szaki nem állt a helyzet magaslatán,a kollégájának kellett kisegíteni telefonon
  10. Jeleztem,remélem megoldódik a probléma.Köszönöm a segítséget!
  11. LTE tunnel: Up DSL tunnel: Down Bonding: Up Ezek szerint megvan a gond: mit tudok tenni?
  12. Hogyan tudok utána nézni? Segítenél?
  13. Értem,köszönöm! Nekem nemrég kötötték be,első perctől kezdve magentás volt,de nem vagyok a szolgáltatástól elájulva. Naponta megszakad a net,főleg LAN hálózaton,a WLAN rendben van. Ilyenkor restart. Valaki tud rá megoldást? Köszi előre is!
  14. És azt hol lehet megnézni?(mármint hogy megtörtént a frissítés)
  15. Milyen frissítésről van szó? Hogyan kell csinálni?