Zsani55

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Zsani55 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nálam ez mobil előfizetés, és nem otthoni! Lemondani valóban mem lehet, nekem is ezt mondták, hogy már csak úgy tudom lemondani, ha nem veszem át, mikor hozza a futár. A díjcsomagváltásom is akkor aktiválódik, ha átvettem a készüléket. Viszont nálam volt egy másik alternatíva, mivel az otthoni előfizetésem hűségideje is lejárt, így megrendeltem arra is, és lám 4 nap múlva csengetett a futár (holott valóban 30 nap a szállítás) Az első megrendelés szept. 13. óta ugyanúgy elakadt státuszban van, annyi történt, hogy azóta nem hivogatom őket, szóval lehet nem fog történni azzal soha többé semmi, így tanácsot nem tudok adni, max köss egy új előfizetést és rendelj te is újra. 😟
  2. Sziasztok! 2018. Szeptember 12-én lejárt a mobil előfizetésemhez tartozó hűségidő. 13-án meghosszabbítottam, Magenta 1-es egyesítéssel (otthoni szolgáltatás is telekomos) és egy Lg típusú okos tv megrendelésével. Minden rendben, jött az e-mail, 17-én hétfőn szállítanak, az átvételtől indul újra a hűség. A készülék nem jött, a “megrendelés elakadt” címszóval. Be a T-Mobileba, utánanéztek, készségesen továbbították az ezzel foglalkozó csoportnak, pár nap múlva lesz válasz. Pár napot türelmesen várva, hívom a 1414-et, közli a kollega, hogy ismét elakadt a rendelés, még várjak pár napot. Jó, letelt... bemegyek a T-be 21-én, közlik velem hogy nincs válasz, de jövő hétre biztos meg fog jönni a megrendelés. Hétfőn ismét 1414, semmit nem tudnak, ma újra bemegyek, ahol rájönnek, hogy ahova eddig írtak e-mailt az az e-mail cím már nem él, most írtak egy újra, erre még a mai napon kapok választ. Választ nem kaptam, a megrendelésem elakadt, vissza mondani nem tudom ( ebben a stádiumban már nincs erre lehetőség ) , lóg a levegőben az egész, csak legyek türelemmel. Meddig? Hova mehetek a panaszommal, miért ültetnek be az ügyfélszolgálatba olyat, aki nem ért a dolgáhou, miért nem foglalkoznak az ügyfél panaszával? Help