Omatee

Tag
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Omatee a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. A 180-as hsz-ben azt írta, nála a Teredo Client Port:unspecified, magyarul nincs megadva. Hiába megy neki az UPNP, ha a Teredo nem mondja meg a routernek milyen porton akar kimenni, nem tudja kinyitni neki. Valamint az ingame error is arra utal, hogy nem is tud csatlakozni a játék sehova. Ha a Régió:Sikertelen, nincs kifele elérés. Amikor a DNS hibát dobta, a régiót meg tudta határozni, csak a szervernevet nem tudta feloldani.
  2. Megpróbálok segíteni neked, hátha megoldódik. Ahogy visszaolvastam, nálad a Teredoval lesz probléma. Először is nyiss egy command line-t (cmd) rendszergazdával és néz meg a Teredo állapotát az alábbi paranccsal: netsh interface teredo show state Nálam így néz ki: Type : client Server Name : win1711.ipv6.microsoft.com. Client Refresh Interval : 30 seconds Client Port : 60209 State : qualified Client Type : teredo host-specific relay Network : unmanaged NAT : cone NAT Special Behaviour : UPNP: No, PortPreserving: Yes Local Mapping : 192.168.1.50:60209 (Ha neked a State csak 4 sorból áll és a Client Port: unspecified, az alábbit kell tenned: Windows gomb + R Írd be: services.msc Keresd meg az IP-segítőt Jobb gomb Tulajdonságok - Állítsd át az Indítás típusát Automatikusra. Ezután jobb gomb - Indítás) A Type-ot az alábbi paranccsal tudod módosítani: netsh interface teredo set state type=client A Client portot én adtam meg kézzel, ajánlott ezt használni: Ezzel a paranccsal tudod megtenni: netsh interface teredo set state clientport=60209 Ezt a portot kell a routeredben forwardolni a géped IP címére(fix IP kell a gépednek!), ahogy nálam a Local Mapping sorban látod. Van egy másik lehetőség is: Belépsz a Windows gépházba Játék menüpont Xbox hálózatkezelés a bal menüsávban Itt nyomsz egy javítást Ez elvileg automatikusan megoldja a Xbox App hálózatával kapcsolatos problémákat, nálam azonban a kézi reszelés oldotta meg. A routerben való port nyitás mindenképp kell, azt semmi nem teszi meg helyetted. Ami pedig még fontosabb, a Windows tűzfal legyen bekapcsolva! Érdekes módon ha kikapcsolod, az Xbox App egyszerűen nem talál ki a netre, gondolom a beépített policy-k miatt.
  3. Xbox applikáció hálózati tesztje mit mutat? Amennyiben nem így néz ki, ahogy nálam a mellékelt képen, akkor ott lesz a baj. NAT nyitott kell, hogy legyen, és a kiszolgálói kapcsolat: Csatlakoztatva. Routerben kinyitottad a megfelelő portokat?
  4. Sziasztok! A ma kiadott játék frissítés nálam is megoldotta a problémát. Többszöri újraindítás után is elsőre csatlakozott az online részhez. Részemről lezártnak tekintem ezt a hiba topic-ot, remélem mindenki másnak is megoldódott. Köszönöm a Telekom részéről tanúsított pozitív hozzáállást, úgy néz ki végül mégsem náluk volt a hiba forrása, ennek ellenére végig próbáltak segíteni a megoldásban. Ezek után már csak annyi, hogy kellemes Horizon Life-ban töltött órákat kívánok mindenkinek!
  5. Ez a mi esetünkben nem releváns. Akinél ez a megoldás hozta a javulást, annál magában a Windows 10es Xbox App-ban nem volt elérhető a kapcsolat. A mellékelt kép az én Xbox appomban végzett hálózati tesztet mutatja, NAT nyílt, kiszolgáló kapcsolat: Csatlakoztatva. Akinél a kiszolgálói kapcsolat blokkolt állapotban van, annak lehet megoldás a Windows frissítés törlése.
  6. Én csak a T-s DNS szerverig néztem meg a traceroute-ot, tovább nem látok sajnos. Sem IP cím sem host név nem áll rendelkezésre, amihez kapcsolódni akar a játék. Aki egy kicsit jobban ért mondjuk a WireShark-hoz, meg tudná nézni milyen irányú hálózati kapcsolatokat próbál nyitni a játék és melyik portokon keresztül. Sajnos én nem jártam vele sikerrel. Részemről tesztelve lett a játék T-s és T.el.e.n.o.r-os mobilnettel, I.n.v.i.t.e.l és *****- kábellel. Mindegyikkel tökéletes működik, nem jött fel egy alkalommal sem a DNS névfeloldási hiba. Egyedül a Telekom kábeles nettel van baj, amivel egyébként én is használnám, a többit csak egy tesztelésre tudtam igénybe venni.
  7. Ellenőriztem, sajnos a helyzet változatlan. Jeleztem feléjük, hogy kérném a hiba további kivizsgálásának folytatását. Reméljük mielőbb megoldódik a probléma. A korábbi részek online kapcsolata változatlanul működik most is nálam. A hivatalos ForzaMotorsport fórumot nyomon követve jelentkeztek már Ukrán és Romániai szolgáltatókkal rendelkezők is ugyanezzel a hibával. Ott annyit sikerült kideríteni, hogy egy Frankfurti központon keresztül van route-olva a szolgáltatás és az ő esetükben ott akad meg a dolog. Nem tudom a mi esetünkben ez mennyire lehet mérvadó. Remélem az illetékesek olvassák ezeket a fórumbejegyzéseket is és talán segítségükre lehetnek ezek az információk.
  8. Most kaptam egy választ a Telekom-tól, próbáljon csatlakozni, akinek eddig nem működött. Amint hazaértem ellenőrzöm én is, frissitem a hozzászólásom.
  9. Úgy néz ki valami mozgolódás van Telekom oldalról. Talán lesz megoldás a problémánkra? Mindenesetre mindenkit arra buzdítok keresse fel a Telekomot a közösségi portálokon. Minél több helyről kapjanak részletes infókat, hogy mielőbb orvosolhassák a problémát.
  10. Sziasztok! Adódott egy probléma a mai napon megjelent Forza Horizon 4 játékkal T-s hálózaton. A csatolt képen látható hibával dobja el a játék online részéhez való csatlakozást. A játék hivatalos fórumát böngészve összeakadtam jó pár magyar Telekomos internetet használóval, akik egytől egyik ugyanezzel a hibával találkoztak. Sokaknak ZTE Speedport Entry 2i eszköze van, akad aki az optikás Huawei eszközt használja. Az én részemről próbáltam PPPoE passthrough módba tenni az eszközt és egy másik routert ráengedni, benne a szükséges nyitott portokkal, semmi eredménye. Egy barátommal egy utcányira lakunk egymástól, ugyanazon a telekomos gerincen vagyunk, viszont neki más szolgáltató adja az internetet, (*****) szó nélkül működik nála a játék. Megpróbáltam az ő hálózatán az én gépem, szintén egyből feltalált, az övé viszont nálam ugyanúgy hibát dobott. A játék előző része most is hibátlanul működik, pedig ugyanúgy Xbox applikáción keresztül csatlakozik. Az applikáció hálózati diagnosztikája mindent tökéletesnek mutat. Sajnos nem egyedi esetről van szó, a fórumokat látva több ezer ember küzd ezzel a magyar és külföldi Telekomos szolgáltatóknál egyaránt. Valami ötlet milyen úton lehetne felvenni a kapcsolatot egy olyan részleggel a T-nél, aki érti is miről van szó, nem csak a sablon válaszokat adja a kérdéseimre? Sajnos a telefonos ügyfélszolgálatnál ott megállt a történet mi az hogy DNS, mikor a NAT szót kiejtettem pedig síri csend lett a túloldalon, úgyhogy abba az irányba nem szeretnék menni.