Berci

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Berci a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. engem ma hívtak, hogy hálózat szinten lekapcsolják a VoLTE-t és annak meg kell oldalnia a hibát ideiglenesen, de miután nálam ez megtörtént sajnos továbbra sem jó....
  2. Bár nem a témához kapcsolódik mert ez a thread a MultiSIM előfizetéses kiegészítőcsomagról szól, de online rendelés esetén kapsz +10 giga netet, amit a kézhezvételtől számítva 60 napig használhatsz fel. A 80 perc és az 1 giga pedig 1 évre szól, nem újul meg havonta. Azon túl neked kell feltöltened a kártyát.
  3. Az iPad-en a 4G kikapcsolása nálam is megoldotta részben a problémát, részben csak azért mert sem a termékoldal, sem az ÁSZF-ben nem jelzik, hogy a másodlagos (vagy harmadlagos) kártyán nem lehet 4G adatkapcsolatot létesíteni. Az ügyfélszolgálat egyébként elég konstruktív volt és javasolták, hogy a 4G-t a fő SIM-en csak adatforgalmazásra használjam, de hiába kapcsoltam ki a VoLTE-t továbbra sem megy ha a második SIM-en engedélyezve van a 4G. Telefonálni végre teljesértékűen lehet, de ami a DuoNET-el ment, az még mindig nem működik MultiSIM-el...
  4. Én 14-én igényeltem, azóta nem kapok bejövő hívást, miután bejelentettem alakult ki az a rendszer, hogy 1-et csörög és leteszi (hívó félnél foglaltat jelez), így legalább megjelenik a nem fogadott hívásoknál ki hívott, szóval gyanús, hogy ez rendszer hiba lesz. Te milyen készülékben használod a fő sim-et? Nálam iPhone X, a MultiSIM pedig iPad Pro-ban van, érdekes lehet még, hogy az eSIM-esek is panaszkodnak a megbízhatóságról és az ügyfélszolgálaton ahol kértem elsőre azt mondták, hogy Apple SIM-el tudom használni az eSIM-et így elsőre kaptam egy eSIM-et aztán egy fizikait amivel végül ment.